Skrevet av Emne: Lisa Williams til Noreg  (Lest 19632 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Helge T

Sv: Lisa Williams til Noreg
« Svar #30 på: 09. november 2010, 21:52:23 »
Sånn angående dette så greide jeg på restaurant idag å dedusere at kjæresten min sin bestefar het John og var båtkaptein...

Utlogget Kristin C.

• Skeptivist!
    • Prokrastinuft
« Svar #31 på: 02. mars 2011, 11:32:23 »
Williams  stiller seg laglig til for hogg til nettprat på TV2 Underholdning i kveld, og det er lov å sende inn spørsmål allerede nå:

http://www.tv2underholdning.no/trude/nettreff-med-lisa-williams-3430262.html
"I think you'll find it's a bit more complicated than that."

Jeg er masse kritisk og tar ting med en klype salt. Fortrinnsvis imorgen.

Utlogget Runar

• Bloggen min - Imagine
« Svar #32 på: 02. mars 2011, 14:51:33 »
Faktisk kommer jeg ikke på noe jeg tror Lisa kan hjelpe meg med...
Trude Teige vil jo helt sikkert ikke stille seg altfor kritisk med tanke på at hun åpenbart allerede har problemer med å trekke interessante mennesker til sitt program. hmm... hmm...
Vurderer en dose selvplaging i kveld bare for å få bekreftet mine antakelser...

Utlogget Konspirat

« Svar #33 på: 02. mars 2011, 15:55:05 »
Ah. Får ikke skrevet spørsmål her på jobb. Dumt filter som sperrer.
Er det for seint?
En ting er å dø naturlig, en annen ting er å bli mordet. - Armin Bahrami

Utlogget Gnisten

• Administrator
« Svar #34 på: 08. september 2011, 13:50:41 »
She's back! "LISA WILLIAMS - NORWAY and SWEDEN TOUR 2011":

http://www.facebook.com/event.php?eid=173602589363732

OG TV 2 gir særdeles god drahjelp:

http://www.tv2.no/gmn/lisa-williams-stilte-til-nettprat-les-svarene-her-3572419.html

http://www.tv2.no/gmn/verdensberoemt-klarsynt-oensker-samarbeid-med-martha-louise-3572835.html

"Lisa Williams kommuniserer med den andre siden": http://www.tv2.no/play/nyheter/godmorgennorge?progId=546778

Det passer bra å minne om fjorårets september-bloggpost av Asbjørn Dyrendal om fenomenet:

“Jeg kjenner en kvelningsfornemmelse”: http://skepsis.no/blog/?p=4669

Red.: Presiserte at bloggartikkelen ligger ett års tid tilbake i tid. (Men altså meget aktuell igjen nå.)
« Siste redigering: 08. september 2011, 22:04:38 av Gnisten »

Utlogget GrammatonRetard

• Tro kan flytte luft!
« Svar #35 på: 08. september 2011, 21:53:20 »
Som Asbjørn sier, så får jeg også kvelningsfornemmelser av den dama.

kanskje fordi jeg er besatt av onde ånder som gjør meg mørk og fæl, men jeg klarer ikke å se noe positivt med svindlere som spiller på folks følelser og sorg.

BLÆRGH!!!!
Sitat fra "MAK": Jeg tror du henger kraftig fast i ditt ”tenke” prinsipp.

Utlogget Gnisten

• Administrator
« Svar #36 på: 12. september 2011, 01:59:41 »
Snakket med de døde
– Dette er ikke tiden for å være sjenert, sa medium og klarsynte Lisa Williams til et fullsatt Bodø Kulturhus.

Min utheving. Som fullspikka og reinhekla nordlending (med et midlertidig opphold på 40 år i Oslo forhåpentligvis snart bak meg) har jeg bare én kommentar akkurat nå: Jeg skammer meg.

Tror jeg må flytte tilbake til Nordland og agitere for folkeopplysning, fornuft, vett og viten.

Red.: Sitatet er nå tillagt URL. Reglementet punkt 4.5.
« Siste redigering: 12. september 2011, 12:49:27 av Gnisten »

Utlogget Gnisten

• Administrator
« Svar #37 på: 12. september 2011, 02:05:44 »
En god bloggartikkel fra i sommer som bl. a. tar for seg Lisa Williams:

Det gikk en «synsk» på stien og følte skogens ro… kokko…
[----]
Omreisende «Medium» som kontakter de døde.
Her i Norge er vi helt ville etter «medium» som forteller selvfølgeligheter om døde slektinger om at de har det bra, at du bør gå videre osv. Her hjemme er Lisa Williams geniforklart av alternativmiljøet. Jeg mener dette er svindlere som for en god slump penger utnytter folks følelser og manglende kritisk sans. Nøkkelen ligger i at folk er lettlurte. Det er forbløffende hvordan man lar seg lure av hvordan disse svindlerne går frem.

Anbefales som vel verdt å lese i sin helhet.

Utlogget Karstein Pettersen

• NWOs løpegutt
« Svar #38 på: 12. september 2011, 09:11:41 »
Et vannvittig bra stykke blogg dra Mr. Tøvsugeren.
En ting jeg aldri kommer til å forstå: Hvorfor skjønner ikke folk at det Lisa Williams driver med er rein svindel? Vet hun det selv?
Nå er det vel ingen hemmelighet at den store majoriteten av Williams kundemasse er lettlurte kvinner som kjøper alt hun sier for en god fisk. Jeg kjenner selv fler som er mener at Lisa Williams er "the real deal" og kjøper billetter til showene hennes i den tro at hun skal lese nettopp dem. Selv når de kommer litt skuffet tilbake så var det jo koselig da at andre ble lest og atmosfæren var fantastisk selv om det måtte også ha vært flust med dauinger der.
Jeg leste forresten den artikkelen hvor leserne kunne stille Williams spørsmål. Jeg måtte fler ganger beherske meg selv for ikke å skalle i veggen av rein frustrasjon. Dama satt jo bare der og liret av seg standard fraser som "han er hos deg nå og er veldig glad i deg" osv osv. Fatter ikke disse menneskene at de blir lurt?

Utlogget Gnisten

• Administrator
« Svar #39 på: 17. september 2011, 21:15:27 »
Still dine spørsmål til Lisa Williams
På mandag stiller hun til nettmøte.

Har du spørsmål til Lisa Williams etter at du så intervjuet vi gjorde med henne i Senkveld? På mandag stiller hun til nettmøte for å svare på det dere lurer på.

Lisa Williams er selverklært klarsynt, reiki healer, krystallhealer og medium. Hun er kjent fra ulike TV-show, og har nå en Norgesturné. På disse showene snakker hun med de døde og overbringer beskjeder fra dem til deres nære og kjære i publikum.

Nå har du en unik mulighet til å spørre Lisa Williams om det du lurer på. Nettreffet starter mandag 19. september klokken 12.00, men allerede nå kan du sende inn spørsmål. Skriv gjerne spørsmål på engelsk, men vi oversetter også spørsmålene for Lisa hvis dere helst vil stille dem på norsk.

Skriv inn spørsmålet ditt i skjemaet nederst i saken, så kommer Lisa til å svare så mange som mulig mellom 12 og 13 på mandag.

Oppfordring: Send inn spørsmål, gjengi dem gjerne her, og kom tilbake hvis dere får svar. Eller hvis ikke ...

Utlogget Per Erik

• Nestleder NWO- Resistance- Resistance, Stor-Oslo..
« Svar #40 på: 18. september 2011, 21:17:29 »
Har veldig lyst til stille et skikkelig lurespørsmål for å se hvor langt ut på jordet det er mulig og dra den svindleren...
''Vi fødes inn i en verden der de vanligste og de konvensjonelle verdensbildene i hovedsak er surrealistisk surr.''' - Rolf Kenneth Myhre.

• NWOs løpegutt
« Svar #41 på: 19. september 2011, 13:05:27 »
Har veldig lyst til stille et skikkelig lurespørsmål for å se hvor langt ut på jordet det er mulig og dra den svindleren...
Jeg skal sette pengene mine på at hun sorterer vekk spørsmålene som kan sette hennes troverdighet i fare slik at hun kun svarer på de sikre spørsmålene. Det er slik jeg oppfattet "nettmøtet" hun hadde i nettavisen.

Utlogget Christian

« Svar #42 på: 19. september 2011, 19:45:36 »
Her er fra en lokalavis i Tromsø etter besøk av Lisa Williams.
Forsiden:
"Tone (32) fikk hjelp av klarsynte Lisa Williams i Kulturhuset
- Snakket med min avdøde kjæreste"

Overskrift inne i bladet: "Kontakt med den andre siden"
Og vedlagt er selve artikkelen.

Triste greier. Lisa Williams tar 5-600kr pr løste billett for å forsøple minnene folk har av sine kjære.
"When I get that feeling, I need secular healing" - fritt etter Marvin Gaye

Utlogget PO Johansen

• Stor bidragsyter til AGW
« Svar #43 på: 19. september 2011, 21:45:42 »
"Hun skjønte med en gang at det var henne Lisa ville ha tak i da mediet fikk kontakt med en person som døde i snøen"

Person som døde i snøen? Skulle vel bare mangle at noen kjente noen som har gjort det i Tromsø. Godt forarbeid av Lisa Williams der.
I may not know what Dunning-Kruger is, but I am very confident it doesn't apply to me

• NWOs løpegutt
« Svar #44 på: 20. september 2011, 09:56:50 »
Etter en kjapp regning så var det 620 mennesker som betalte 595 kr hver så det ble da 368900 kr i reine billett penger. Hvis da Lisa Williams tar 50% av dette så tjener hun 184450 kr på å "snakke" med døde mennesker i et par timer. Da har hun en timespris på 92225 kr. Jeg er i feil branje. Seriøst.