harm

Skrevet av Emne: Hvem er vi? Presentasjonstråd!  (Lest 53061 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Ole Eivind

Sv: Hvem er vi? Presentasjonstråd!
« Svar #15 på: 25. november 2009, 01:43:55 »
Jeg er trondheimstudent fra Bærum, og er leder av Studentenes Skeptikerlag her i byen.

Jeg er generelt interessert i vitenskap og forskning, og studerte kjemi en stund før jeg av ymse årsaker begynte på psykologi dette semesteret.

Utenom skeptikerlaget og studier er jeg aktiv i Radio Revolt, studentradioen i Trondheim, der jeg er programleder i Uillustrert Vitenskap, et populærvitenskapelig program. Der har vi tatt opp en god del skeptiske temaer, som Betania Malvik-saken, konspirasjonsteorier, alternativ medisin etc., og kommer definitivt til å fortsette med det. Jeg er også film-nerd, og bidrar i blant til filmprogrammet Filmofil. Neste semester kommer jeg også til å ha en fast matkjemi-spalte i programmet Gastromat, samt bidra litt til jazzprogrammet Påtirshda nå og da.

Jeg vil for øvrig oppfordre studenter i andre byer om å etablere skeptikerorganisasjoner, det er veldig enkelt, og veldig artig. Vi har merket at det var stor interesse for slikt her oppe, og har siden februar 2008 fått 78 medlemmer, til tross for meget slapp PR. Jeg hjelper gjerne til med råd/erfaringsutveksling pr. mail om noen skulle ha lyst til å etablere noe lignende.

Edit: Hadde det kanskje vært en idé å gjøre denne tråden sticky? [Ordna! -Panne]
« Siste redigering: 25. november 2009, 07:28:20 av panne »

Utlogget JanH

« Svar #16 på: 25. november 2009, 08:23:16 »
Heisann.

Jeg er Jan Haugland, født og (stort sett) oppvokst i Bergen.