harm

Skrevet av Emne: Hvem er vi? Presentasjonstråd!  (Lest 53980 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget llandor

Sv: Hvem er vi? Presentasjonstråd!
« Svar #30 på: 25. november 2009, 13:32:55 »
Ja, jeg heter da altså Trond, er 25 år og bor i Bergen.

Har en halvveis fullført bachelor i fysikk, men jobber for tiden som konsulent innen kundeservice.

Har en fortid som medhjelper til konfirmasjonskurs for ungdommer, var relativt religiøs i mine yngre dager (men snille og kristne foreldre, mer den gyldne regel enn de 10 bud), ble vel mer og mer ateist/skeptiker som jeg lærte om ting rundt meg, ble vel skikkelig skeptiker for en 3 år siden da jeg ramlet over jref forumet.

Ellers fordriver jeg fritiden med mer data, lesing og tilbringe tid med min kjære samboer.

Har forøvrig fått utnevnelsen "sarkastisk kyniker" på jobb :)

Utlogget KariA

« Svar #31 på: 25. november 2009, 16:02:48 »
Mitt navn er Kari Amalie, fra Trondheim men bor i Oslo, her jeg studerer juss. For tiden holder jeg på å avslutte masteroppgaven, og burde derfor brukt langt mindre tid her inne enn det jeg har gjort til nå. Om jeg forsvinner helt en periode er det fordi jeg har gått inn i oppgavetranse mao.