harm

Skrevet av Emne: Take Me To Your Leader! The Great Escape Into Space  (Lest 907 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Gnisten

• Administrator
Take Me To Your Leader! The Great Escape Into Space
« på: 20. november 2010, 14:09:16 »
Denne utstillinga skal jeg passe på å få med meg. Ikke minst fordi så mange konspirasjonsteorier har sitt opphav i Science Fiction. Det er meget nyttig å kjenne til SF som litteraturhistorie, idéhistorie og religionshistorie. Jeg klarer aldri å være inne på Nyhetsspeilet så mange sekundene før hjernen begynner å rase rundt med spørsmål som "hvilken middelmådig SF-roman eller B-film kommer nå den idéen fra?"

Take Me To Your Leader! The Great Escape Into Space

Museet for samtidskunst [Oslo] 16. oktober–30. januar 2011

Fra å vere ein sær gutteromshobby har science fiction blitt ein sjanger som er omfamna av millionar verda over. 23 kunstnarar og omlag 90 verk forvandlar denne hausten første etasje i Museet for samtidskunst til ei utopisk verd.

Denne utstillinga viser korleis kunstfeltet og science fiction-sjangren vekselvis har inspirert og påverka kvarandre. Ser ein bortanfor mutantar, utenomjordiske vesen, romskip og tidsreiser, kjem ein til eit grunnleggjande spørsmål for både kunst og science fiction: Kva er eit menneske?

Vi viser verk av Børre Sæthre, Elise Storsveen, Jone Kvie og Adolph Denis Horn. Medverkande utanlandske kunstnarar er Ilya Kabakov, John McCracken, Mike Kelley, Bjørn Dahlem, Sun Ra, Ellen Gallagher / Edgar Cleijne, Jimmy McBride, Katrin Plavčak, H.R. Giger, Veli Granö og Jarmo Ylänen, Julieta Aranda, Stan VanDerBeek, Nathalie Melikian, Kerry James Marshall, Maya Schweizer / Clemens von Wedermayer, Ride1 og Daniel McDonald.

Utstillinga viser også originalteikningar til ein del av dei klassiske science fiction-filmane som "A Trip to the Moon" (Méliès, 1902), "Metropolis" (Lang, 1927), "Barbarella" (Vadim, 1968) og ”Alien” (1979).

Kurator for utstillinga er Stina Högkvist.

Utstillingsåpning fredag 15. oktober kl. 18.00 i Museet for samtidskunst. Velkomen!

Sjå bilete frå montering av utstillinga (Flickr)

Last ned formidlingsbrosjyre med meir informasjon om utstillinga (pdf)