Skrevet av Emne: (Frustrasjonstråd) AAAARRRRGHHHH!!!  (Lest 97441 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget z

• Born with a heart of steel
    • Skeptikeren
Sv: (Frustrasjonstråd) AAAARRRRGHHHH!!!
« Svar #495 på: 18. april 2013, 20:53:48 »
Flere poster i denne enn i jubeltråden. Beviser bare at skeptikere er negative kynikere som er ulykkelige.
We are those from the empty
birthplace and undead flock
We are those who the arrival
the stars foresee and dread
We are those with the heart
forget by black goal
And let intact the glorious
gloal of Satan's soul

Utlogget PO Johansen

• Stor bidragsyter til AGW
« Svar #496 på: 23. april 2013, 08:49:14 »
Begredelig aura vet du.
I may not know what Dunning-Kruger is, but I am very confident it doesn't apply to me

Utlogget Tantemøkken

« Svar #497 på: 28. april 2013, 06:14:13 »
Det er en forhistorie bak dette, men, jeg er rimelig forbanna og frustrert over å få skriftlig klage om musikkstøy fra leiligheten min (jeg har flyttet i bbl-leilighet i blokk for ca. 9 mnd. siden), når jeg har sluttet å høre på musikk utover i høreklokker for ca. 2 måneder siden, og jeg attpåtil ikke var hjemme en natt jeg ifølge borettslagslederen skal ha spilt så høyt at naboene ikke fikk sove....

Utlogget B. Tuftin

• Pan Narrans
    • Bjørnar's NoWhere Land
« Svar #498 på: 03. mai 2013, 17:09:23 »
Har Teknisk Ukeblad's reaksjon virkelig så liten naturfaglig kompetanse at de trenger gi spalteplass til klimaskeptikerspørsmål som kan besvares av en elev med god naturfagskarakter i første gym?

Fra debattinnlegget Klimaforskningen - er den troverdig?
Sitat
"Er det i tråd med fysikkens lover at den avgitte varmestrålingen går tilbake til jordoverflaten med temperatur ca 280 ° K [sic*] og ikke til verdensrommet som har temperatur lik 0 ° K?"

Nei, [slettet], men så er det da heller ingen som sier det er sånn. Strålingen går i en vilkårlig retning, like mye rettet utover, som sidelengs og innover, noe som summa summarum gir energibalanse ved en høyere temperatur på jorda enn om atmosfæren var mer transparent for varmestråling. Ikke bare besvares spørsmålet i enhver beskrivelse av drivhuseffekten beregnet på naturvitere, men du argumenterer her mot drivhuseffekten som fenomen og at drivhuseffekt ikke eksisterer i det hele tatt er det ingen med et snev av kompetanse som mener.

Var jeg rektor ved NTNU hadde jeg ringt deg og bedt deg komme innom på mandag for å levere tilbake sivilingeniørgraden din.

* 'Grader' kelvin er formelt feil.

Utlogget PO Johansen

• Stor bidragsyter til AGW
« Svar #499 på: 06. mai 2013, 08:20:42 »
Verdensrommet har vel heller ikke en temperatur på 0 K:
http://imagine.gsfc.nasa.gov/docs/ask_astro/answers/980301b.html
I may not know what Dunning-Kruger is, but I am very confident it doesn't apply to me

Utlogget Vitaxis

« Svar #500 på: 21. mai 2013, 23:01:45 »
Hvem i !"*? er Birdy, og hvordan i $¤%& er det mulig å bli populær på å lage pianobar-versjoner av gode låter? Det er vel for #+\& en @^~%¤ god grunn til at Billy Joel er berømt og ikke den §|][& Pianoman? Ingen vet navnet hans en gang.
Sentio aliquos togatos contra me conspirare.

Utlogget Tantemøkken

« Svar #501 på: 19. juni 2013, 03:26:03 »
Ny datamaskin kjøpt uten operativsystem, og nyinnlagt linux som, og selv om det rent teknisk virker, så oppfører den seg litt rart i forhold til harddisken, og vil ikke se den eksterne harddisken min.

Utlogget Stephan Brun

• ateist, stoiker, filosof, illuminist, mentat.
« Svar #502 på: 19. juni 2013, 11:29:12 »
Den er vel usb-tilkoblet? Kan trenge omkonfigurering/kompilering av kjernen. Må generelt til, uansett ....
cetervm·censeo·carthaginem·stvpiditatem·esse·delendam!
—fritt etter M. Porcivs Cato

Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one.
—Charles Mackay.

prvdentia·fortitvdo·ivstitia·temperantia

Utlogget Tantemøkken

« Svar #503 på: 22. juni 2013, 17:18:46 »
WTF! Og nå funker plutselig dritten! Vel, ingenting bedre enn det...  :)

Utlogget Stephan Brun

• ateist, stoiker, filosof, illuminist, mentat.
« Svar #504 på: 10. juli 2013, 12:15:51 »
Datamaskin + en full kopp te = 5000 raske. Grrr ....
cetervm·censeo·carthaginem·stvpiditatem·esse·delendam!
—fritt etter M. Porcivs Cato

Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one.
—Charles Mackay.

prvdentia·fortitvdo·ivstitia·temperantia

Utlogget Erik

« Svar #505 på: 10. juli 2013, 13:40:10 »
Gammel-Erik ta alle talende betalingsautomater!
Hvem pokker er det som ønsker å få kjøpet sitt kringkastet til alle innen hørevidde (ca 1 km2)??!
Inntil noen beviser det motsatte, antar jeg at Gud ikke eksisterer.

Utlogget Strappado

• Ateist Javisst
    • Dagens Ateist
« Svar #506 på: 06. august 2013, 22:25:31 »
Livet i kommentarfeltet.

Sitat

Kristen: Ja den kan det,men også Guds rørelser i naturen kan vi se,hans skaperverk,hans hans oppholdelse...hvorfor faller ikke hele himmelen i hodet på oss?hvordan holdes den oppe...jo med guds allmakt;) Dette tror jeg...å du avfeier det som vissvass

Jeg: Jeg antar du tuller ang. himmelen, men det er altså ikke slik at himmelen ligger som et fysisk tak øverst med tomrom i mellom den og jorden. Atmosfæren ligger som et lag rundt hele jorda. Den kan ikke falle ned.

Kristen: Neida jeg tuller ikke angående himmelen jeg...jeg tror at det er Guds allmakt som holder alt i sine hender...så lenge jeg tror at han har skapt jorden og verdensrommet,så tror jeg også at han oppholder det.;)'

Utlogget EvenJ

« Svar #507 på: 01. oktober 2013, 11:20:23 »
Faen ta dette jævla vbs-et som ikke vil gjøre som jeg sier. Dra til helvete forbanna idiotløkker og satans oldemor!

Utlogget B. Tuftin

• Pan Narrans
    • Bjørnar's NoWhere Land
« Svar #508 på: 01. desember 2013, 14:49:15 »
Skulle nesten ønske dette forumet hadde en "BBQ-pit", slik The Straight Dope har ...

Utlogget Chordata

« Svar #509 på: 30. mars 2014, 22:38:35 »

What? Har Fedon Lindberg hengt seg opp i syrebalansen i kroppen?
Sitat
Han er i tillegg opptatt av syreinntaket brus gir. Og at dette kan ha en påvirkning på skjelettet.

- Man får for mye syre i kroppen, og det må balanseres ved at kroppen trekker ut mineraler fra skjelettet. Det kan, i et lengre perspektiv gi beinskjørhet, mener han

http://www.side2.no/helse/--ikke-migrene-etter-at-jeg-sluttet-med-pepsi-max/5182509.html

Også legger han ved tre studier der de sammenligner en gruppe som fikk melk mot en som fikk Cola og får det til å bli syrebalansen når det står rimelig tydelig i abstractene at de antok at økt kalsiumutskillelse i cola-gruppen var på grunn koffein?  AAaaaaargh!