Skrevet av Emne: Dommedag 21. mai 2011 og dagen derpå, samt verdens ende 21. oktober 2011?  (Lest 29795 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Stephan Brun

• ateist, stoiker, filosof, illuminist, mentat.
Ikke lite jeg kommer til å gå inn på ebiblefellowship.com den 22. for å se hva som står der da, i dag er det nedtelling til den 21.

Nedtellingen kommer til å skifte fra T-t til T+t. ;)

Red.: Korrigerte internlenke etter sammenslåing av emner.
« Siste redigering: 21. mai 2011, 12:53:32 av Gnisten »
cetervm·censeo·carthaginem·stvpiditatem·esse·delendam!
—fritt etter M. Porcivs Cato

Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one.
—Charles Mackay.

prvdentia·fortitvdo·ivstitia·temperantia

Utlogget Øyvind R

• "agent i en del av et større nettverk"
[panneklask]Yay, numerologi! (Cheezuz on a stick!)[/panneklask]

Aha. Så det er derfor kirken ser ned på numerologi. Det er altså en konspirasjon fra kirkens side for å dekke over den kommende apokalypsen!

« Siste redigering: 21. mai 2011, 12:54:55 av Gnisten »
You can make the world beautiful just by refusing to lie about it.

Utlogget Gnisten

• Administrator
Greta Christina melder om denne festen:
[url]http://gretachristina.typepad.com/greta_christinas_weblog/2011/05/greta-speaking-at-american-atheists-rapture-party-in-oakland-may-21-22.html[/url]
Jeg syntes at slagordet var så bra:  "The Rapture: You KNOW it's nonsense. 2000 Years of 'Any Day Now.' Learn the truth at our Rapture Party, May 21-22.

Ovenstående innlegg er flyttet fra "Aktiviteter", hvor det var postet som "American Atheists' Rapture Party in Oakland, May 21-22".

Det utgjør nå OP i inneværende tråd, som allerede besto av to sammenslåtte emner.

DESSUTEN ER 14 INNLEGG SPLITTET TIL NYTT EMNE: Hva med kjæledyra etter Dommedag?

Red.: Aramis var først ute, har jeg oppdaget, så OP er nå hans ubesvarte innlegg som er flyttet inn hit:

Jeg kom over denne siden hvor verdensende annonserers til å starter 21.mai 2011:
[url]http://www.ebiblefellowship.com/may21/[/url]
Her henvises det i hytt og gevær til bibelsitater som understreker dette samt en rekke artige matematiske begrunnelser.
Jeg fikk ihvertfall en god latter, og jeg kommer garantert til å gå inn på [url]http://www.ebiblefellowship.com/[/url] den 22. mai når likene de påstår reiser seg den 21. mai ikke kommer. Jeg kan rett og slett ikke vente på bortforklaringene  ;)

Red.: Korrigerte første internlenke etter sammenslåing av emner.
« Siste redigering: 21. mai 2011, 12:57:38 av Gnisten »

Dupree

• Gjest
Greta Christina melder om denne festen:
http://gretachristina.typepad.com/greta_christinas_weblog/2011/05/greta-speaking-at-american-atheists-rapture-party-in-oakland-may-21-22.html
Jeg syntes at slagordet var så bra:  "The Rapture: You KNOW it's nonsense. 2000 Years of 'Any Day Now.' Learn the truth at our Rapture Party, May 21-22.

Og se hvor festen skal holdes:

The party/ conference will be held at the Oakland Masonic Center at 3903 Broadway.

8)

« Siste redigering: 21. mai 2011, 13:00:58 av Gnisten »

Utlogget Christian

Aktivitetsforslag til 22.mai:
http://i.imgur.com/udjaG.png
(via reddit)
« Siste redigering: 17. mai 2011, 08:20:15 av Christian »
"When I get that feeling, I need secular healing" - fritt etter Marvin Gaye

Utlogget klogd

• Hjemmeside
Aktivitetsforslag til 22.mai:
Personlig skal jeg prøve å spille Fallout New Vegas hele søndag.. Så når Armageddon faktisk skjer, så blir ikke overgangen så brutal =)

Noen som vet om Gud er på Midtøsten- eller USA-tid for øyeblikket?

« Siste redigering: 21. mai 2011, 13:03:34 av Gnisten »
"Men det er viktig at du ikke forvirrer deg inn i detaljene rundt mengden og kjemien i dette" -- Homeopat

Utlogget Karstein Pettersen

• NWOs løpegutt
Siden dette er stort sett amerikanske kristne som tror dette + smurfen da, så tipper jeg at det er amerikans tid :)

Utlogget b3ndik

• I tilfelle brann, knus glasset.
    • Saltklypa
Tatt høyde for det og. Det er et tullete de jordskjelv som skal starte på datolinjen og rulle vestover med samme fart som jordomdreiningen, slik at hver tidssone blir truffet kl 18 sin tid. Uvisst om sommertid er med, dog. Så hvis du bor langt øst i din tidssone får du det opptil en time før de som bor vest i din tidssone.
Saltklypa - norges største (og eneste, såvidt vi vet) skeptiske podcast.

• NWOs løpegutt
Så tidspunktet for verdens undergang er altså klokka 18 lokal tid over hele verden? ;D

Utlogget klogd

• Hjemmeside
Bra det er etter middag ihvertfall ... Vil jo nødig møte Dommedag på tom mage.
« Siste redigering: 21. mai 2011, 13:04:54 av Gnisten »
"Men det er viktig at du ikke forvirrer deg inn i detaljene rundt mengden og kjemien i dette" -- Homeopat

Utlogget GrammatonRetard

• Tro kan flytte luft!
lol.... har nytt motto til deg Klogd:

Dommedag på tom mage? Nei takk!!!!......
Sitat fra "MAK": Jeg tror du henger kraftig fast i ditt ”tenke” prinsipp.

• NWOs løpegutt
http://www.ebiblefellowship.com/songs/ har de nå sluppet den offisielle dommedagssangen "O Come May 21"  :D
Har hørt den og det er ikke noe lystig pop for å si det sånn hehe.
Jeg tipper også at det blir endel skuffede troende siden da om 2 dager så skal da dommens dag skje og de som har fortjent det blir da rykket opp i himmelen. Det er nok endel forventningsfulle folk som virkelig gleder seg å bli "nappet" opp og tenk den skuffelsen de får når alt er som normalt. Tipper de re-evaluerer sin tro og sine gjerninger hehe

Utlogget Konspirat

Lurer på om det blir et par ekstra selvmord i perioden 21-25.mai......Hum hum
En ting er å dø naturlig, en annen ting er å bli mordet. - Armin Bahrami

Utlogget b3ndik

• I tilfelle brann, knus glasset.
    • Saltklypa
Jeg tipper også at det blir endel skuffede troende siden da om 2 dager så skal da dommens dag skje og de som har fortjent det blir da rykket opp i himmelen. Det er nok endel forventningsfulle folk som virkelig gleder seg å bli "nappet" opp og tenk den skuffelsen de får når alt er som normalt. Tipper de re-evaluerer sin tro og sine gjerninger hehe

Stakkars, naive Aramis

« Siste redigering: 21. mai 2011, 13:05:58 av Gnisten »
Saltklypa - norges største (og eneste, såvidt vi vet) skeptiske podcast.

• NWOs løpegutt
Naiv? Jeg?