harm

Skrevet av Emne: Hvordan få vist alle uleste innlegg?  (Lest 6630 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Mona

• Master Zombie
Hvordan få vist alle uleste innlegg?
« på: 20. mars 2011, 22:34:06 »
Hvorfor kommer ikke alle "uleste innlegg" opp når jeg trykker på "Vis uleste innlegg siden forrige besøk"? Jeg har gått glipp av flere diskusjoner på grunn av det her!
Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?
-Douglas Adams

"Imponerende. Du har altså utført en randomisert dobbeltblindet studie på ditt eget kontor?" - Atle Klovning

Skepsis - fordi vi bryr oss!

Utlogget Stephan Brun

• ateist, stoiker, filosof, illuminist, mentat.
Sv: Hvordan få vist alle uleste innlegg?
« Svar #1 på: 20. mars 2011, 22:46:36 »
Du kan forsøke "alle uleste emner"-linken. Jeg har den fast oppe nå, har hatt den det siste året, faktisk, og går glipp av svært lite. Den burde hatt en fast plass blant linkene på toppen.
cetervm·censeo·carthaginem·stvpiditatem·esse·delendam!
—fritt etter M. Porcivs Cato

Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one.
—Charles Mackay.

prvdentia·fortitvdo·ivstitia·temperantia

Utlogget Gnisten

• Administrator
« Svar #2 på: 20. mars 2011, 22:55:02 »
Hvorfor kommer ikke alle "uleste innlegg" opp når jeg trykker på "Vis uleste innlegg siden forrige besøk"? Jeg har gått glipp av flere diskusjoner på grunn av det her!

Det er nok fordi du har blitt utlogget siden det tidspunktet SMF definerer som (avslutningen på) "forrige besøk". Men løsningen er snublende nær. Finn denne linjen på samme side (min utheving):

Ingen uleste emner siden ditt siste besøk. Klikk her for å søke etter alle uleste emner.

NB! Den linjen er ikke synlig så lenge SMF har uleste meldinger til deg.)

Da kommer du hit: http://skepsis.no/forum/index.php?action=unread;all;start=0

Sette den som startside, som jeg ser Stephan Brun har foreslått mens jeg skrev på dette?

Utlogget Gnisten

• Administrator
« Svar #3 på: 20. mars 2011, 23:05:35 »
Du kan forsøke "alle uleste emner"-linken. Jeg har den fast oppe nå, har hatt den det siste året, faktisk [...]

Er det derfor du får sånn fantastisk "Lengst tid innlogget"-statistikk?

Kan nesten sverge på at du rykker fram to døgn for hver dag som går ...

(Bare misunnelig; sjølsagt ... )

Utlogget Mona

• Master Zombie
« Svar #4 på: 20. mars 2011, 23:07:03 »
Jeg er alltid innlogget, med mindre jeg automatisk "logges av" når jeg stenger nettleseren. Come to think of it - jeg hadde ikke dette problemet like ofte i Firefox.
Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?
-Douglas Adams

"Imponerende. Du har altså utført en randomisert dobbeltblindet studie på ditt eget kontor?" - Atle Klovning

Utlogget Mona

• Master Zombie
« Svar #5 på: 20. mars 2011, 23:10:03 »
Du kan forsøke "alle uleste emner"-linken. Jeg har den fast oppe nå, har hatt den det siste året, faktisk, og går glipp av svært lite. Den burde hatt en fast plass blant linkene på toppen.

Hvor er den?
-Douglas Adams

Utlogget Stephan Brun

• ateist, stoiker, filosof, illuminist, mentat.
« Svar #7 på: 20. mars 2011, 23:29:58 »
Gnisten: Prøver du å nå meg igjen? Jeg bruker seriøs teknologi for å oppnå de høye tidene. Blant annet Tab Utilities, som får Firefox til å laste nevnte link med jevne mellomrom*). Man klarer seg ikke uten prestasjonsfremmende midler i de høye divisjonene, vettu.  ;D

*) Før i tiden ville jeg vært nødt til å bruke wget+cron for å oppnå samme effekt. Litt mer komplisert å sette opp, men fullt mulig.
cetervm·censeo·carthaginem·stvpiditatem·esse·delendam!
—fritt etter M. Porcivs Cato

Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one.
—Charles Mackay.

prvdentia·fortitvdo·ivstitia·temperantia

Utlogget Alvin Brattli

• Global Moderator
  • Fysiker
« Svar #8 på: 21. mars 2011, 00:52:59 »
Ingen uleste emner siden ditt siste besøk. Klikk her for å søke etter alle uleste emner.

NB! Den linjen er ikke synlig så lenge SMF har uleste meldinger til deg.)

Den der er godt kamuflert.  Jeg måtte lete både tre og fire ganger før jeg fant den.
That's not right. It's not even wrong.  (Wolfgang Pauli)
The trouble with quotes on the internet is that you can never tell if they are genuine.  (Abraham Lincoln)

Utlogget Mona

• Master Zombie
« Svar #9 på: 21. mars 2011, 10:40:34 »
Takker, Gnisten:)
-Douglas Adams

Utlogget kingvald

« Svar #10 på: 07. februar 2015, 05:11:48 »
Jeg får ikke opp noen av søkeknappene når jeg åpner forumet lengre. Er det gjort noen endringer?

Kjell Ingvaldsen

Utlogget Asbjørn Dyrendal

• Administrator
    • Skepsisbloggen
« Svar #11 på: 08. februar 2015, 18:37:06 »
Jeg får ikke opp noen av søkeknappene når jeg åpner forumet lengre. Er det gjort noen endringer?

Ingen endringer jeg vet om, og søkeknappene er fortsatt hos meg. Tvil på om det har med admin-funksjonen å gjøre.

Utlogget kingvald

« Svar #12 på: 09. februar 2015, 11:26:27 »
Søkeknappene på toppen mangler fortsatt hos meg. Prøvd å logge på på nytt, tømme minnet på telefonen, slå av og på telefonen osv., men søkeknappene mangler.

Kjell Ingvaldsen

Gudbrand S. Dalen

• Gjest
« Svar #13 på: 09. februar 2015, 17:01:20 »
Søkeknappene på toppen mangler fortsatt hos meg. Prøvd å logge på på nytt, tømme minnet på telefonen, slå av og på telefonen osv., men søkeknappene mangler.

Mange bruker Tapatalk når de skriver i forumet fra en mobiltelefon: http://www.tapatalk.com

Diskusjon her i  forumet: http://forum.skepsis.no/index.php/topic,1585.0.html

Utlogget kingvald

« Svar #14 på: 09. februar 2015, 18:41:19 »
Men jeg bruker ikke Tapatalk.

Kjell Ingvaldsen