Skrevet av Emne: Obamas fødselsattest en svindel  (Lest 11550 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Raffe

Obamas fødselsattest en svindel
« på: 01. mai 2011, 18:27:12 »
Why Obama's 'Birth Certificate' Is A Fraud

Her er en teori om at Obamas fødsels attest er en forfalskning.
Det fantes flere lag med tekst i dokumentet og at teksten ble hentet fra andre steder. Hvis det var et originalt kopi, hvorfor er det i flere lag?
« Siste redigering: 01. mai 2011, 18:56:08 av Raffe »
"Together we stand, divider we fall"

Utlogget Øyvind R

• "agent i en del av et større nettverk"
Sv: Obamas fødselsattest en svindel
« Svar #1 på: 01. mai 2011, 18:30:34 »
Feil.
You can make the world beautiful just by refusing to lie about it.

Utlogget Mona

• Master Zombie
« Svar #2 på: 01. mai 2011, 18:35:14 »
Bare tittelen på denne tråden lukter konspirasjonsteori. Det heter "fødselsattest" - ett ord!
Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?
-Douglas Adams

"Imponerende. Du har altså utført en randomisert dobbeltblindet studie på ditt eget kontor?" - Atle Klovning

Skepsis - fordi vi bryr oss!

Utlogget Raffe

« Svar #3 på: 01. mai 2011, 18:38:32 »

Utlogget Raffe

« Svar #4 på: 01. mai 2011, 18:39:24 »
Bare tittelen på denne tråden lukter konspirasjonsteori. Det heter "fødselsattest" - ett ord!
Jaja, bare bry deg om ut scene og ikke innholdet.

Utlogget Eplefisk

« Svar #5 på: 01. mai 2011, 18:53:44 »
Hva med å gjengi innholdet på en forståelig måte i stedet for å bare poste en YouTube-link? Noen av oss har ikke muligheten til å se gjennom videoer på utstyret vi leser forumet på. Jeg synes uansett det er dårlig debattkotyme å ikke skrive en ordentlig førstepost når dette såvidt jeg har fått med meg først og fremst er en skriftelig arena fremfor et kommentarfelt for videoer.

Utlogget Evilduck

• Dubito ergo sum
« Svar #6 på: 01. mai 2011, 18:56:05 »
Tja, jeg tror faktisk ikke at jeg helt stoler på Milton Kapner, han har ikke den mest tillitsvekkende bakgrunnen. Og hele videoen ovenfor er en vits. Dessuten finnes det flere kilder som beviser Obamas fødested, ikke bare den fødselsattesten som videoen hevder er falsk.
Tom vel!

- I am happy to share my ignorance, I've got plenty!

Utlogget Raffe

« Svar #7 på: 01. mai 2011, 19:05:33 »
Hva med å gjengi innholdet på en forståelig måte i stedet for å bare poste en YouTube-link? Noen av oss har ikke muligheten til å se gjennom videoer på utstyret vi leser forumet på. Jeg synes uansett det er dårlig debattkotyme å ikke skrive en ordentlig førstepost når dette såvidt jeg har fått med meg først og fremst er en skriftelig arena fremfor et kommentarfelt for videoer.
Hva er vitsen med å forfalske den når det fantes flere beviser på at Obama ble født i USA?

Utlogget Raffe

« Svar #8 på: 01. mai 2011, 19:05:58 »
Tja, jeg tror faktisk ikke at jeg helt stoler på Milton Kapner, han har ikke den mest tillitsvekkende bakgrunnen. Og hele videoen ovenfor er en vits. Dessuten finnes det flere kilder som beviser Obamas fødested, ikke bare den fødselsattesten som videoen hevder er falsk.
Det er mange andre forskere som har sagt det.

Utlogget Evilduck

• Dubito ergo sum
« Svar #9 på: 01. mai 2011, 19:09:59 »
Hva er vitsen med å forfalske den når det fantes flere beviser på at Obama ble født i USA?

Der besvarte du ditt eget spørsmål, fødselsattesten er ikke forfalsket, det ville være uten poeng så lenge det finnes flere andre kilder man kan sjekke.
Tom vel!

Utlogget Evilduck

• Dubito ergo sum
« Svar #10 på: 01. mai 2011, 19:10:50 »

Da foreslår jeg at du lenker til noen som er mer troverdig, før vi tar debatten videre.
Tom vel!

Utlogget Raffe

« Svar #11 på: 01. mai 2011, 19:12:39 »

Da foreslår jeg at du lenker til noen som er mer troverdig, før vi tar debatten videre.
Det er flere andre videoer på YouTube som beviser det. Sjekk nå litt selv.

Utlogget Evilduck

• Dubito ergo sum
« Svar #12 på: 01. mai 2011, 19:20:03 »
Det er flere andre videoer på YouTube som beviser det. Sjekk nå litt selv.

Nei, du kommer med en påstand, det er opp til deg å bevise den. Jeg har ikke tenkt å gjøre jobben for deg. Kom med troverdige bevis.
Tom vel!

Utlogget Øyvind R

• "agent i en del av et større nettverk"
« Svar #13 på: 01. mai 2011, 19:24:56 »
Hva er feilen?
Når jeg la inn mitt innlegg var det kun en youtube-video i innlegget ditt. Jeg argumenterer på samme nivå. Du presenterer ingen argumenter, og jeg avfeier innlegget ditt med akkurat det samme.

You can make the world beautiful just by refusing to lie about it.

Utlogget Raffe

« Svar #14 på: 01. mai 2011, 19:26:50 »
Obama Birth Certificate Scam? 2011-04-27 Obama.mp4

Obama's Birth Certificate Exposed Debunked as a Layered, Photoshopped, Fraud Hoax? 4 of 4

Her er to andre videoer som sier at det er en fake.
Hvis du ikke vil akseptere det som er i videoen kan du laste ned en Illustrator og teste det selv ved å laste ned en kopi av fødselsattest.