Skrevet av Emne: Mystiske lyder skremmer verden  (Lest 14597 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Illu

Mystiske lyder skremmer verden
« på: 14. september 2011, 22:12:23 »
Nå har det dukket en ny paranormal trend på youtube, denne gangen er det mystiske lyder som høres verden rundt

Dette klippet skal vistnok være det første som "dokumenterte" de merklige lydene: Strange sound in Kiev again Aug.11.11. Опять странный звук в Киеве 11.08.11

Nettavisen har også skrivd en sak om det (som mer eller mindre er copypaste fra en dansk artikkel)

Kan leses her: http://www.nettavisen.no/nyheter/article3230574.ece

Hva tror folket om dette? Det forundrer meg ikke om det orginale klippet er ekte, og at lyden kommer fra byggingsarbeid o.l, mens mange av de andre klippene er samme lyden i en litt mer manipulert versjon, en typisk internett hype med andre ord.

Utlogget Per Erik

• Nestleder NWO- Resistance- Resistance, Stor-Oslo..
Sv: Mystiske lyder skremmer verden
« Svar #1 på: 14. september 2011, 22:54:39 »
Virker som helt vanlige lyder i en hvilken som helst by. Ingenting å være redd for.
''Vi fødes inn i en verden der de vanligste og de konvensjonelle verdensbildene i hovedsak er surrealistisk surr.''' - Rolf Kenneth Myhre.

Utlogget frenchisbacan

« Svar #2 på: 14. september 2011, 23:27:26 »
Det er lyden frå ein HAARP-stasjon. Altså heilt normale lydar i ein storby.  ;D

Dupree

• Gjest
« Svar #3 på: 14. september 2011, 23:38:10 »
Er det en ny variant av "the Hum", tro?

Som det er en tråd om her på Skepsis:

http://skepsis.no/forum/index.php/topic,2996.0.html

Utlogget Per Erik

« Svar #4 på: 15. september 2011, 06:55:32 »
Hyyyysj. Dette er kjempesuperdupertopphemmeliginnside-info.  :-X

Edit:Skriveleif. Tinnitus made me do it.
''Vi fødes inn i en verden der de vanligste og de konvensjonelle verdensbildene i hovedsak er surrealistisk surr.''' - Rolf Kenneth Myhre.

Utlogget Olsen

« Svar #5 på: 15. september 2011, 15:02:40 »
Høres ut som en container som blir flyttet langs bakken...eller er det et for lite spennende svar?

Utlogget riko moriente

« Svar #6 på: 15. september 2011, 15:33:59 »
det er lyden av ett alienhologram som er på jakt etter en tannlegestol

Utlogget Per Erik

« Svar #7 på: 15. september 2011, 17:10:41 »
Høres ut som en container som blir flyttet langs bakken...eller er det et for lite spennende svar?
Kjeeedeeeliiiig ;)

Utlogget Illu

« Svar #8 på: 15. september 2011, 19:01:13 »

DU glemte å nevne at dette er en spesifik type aliens, nemmelig NEGATIVE aliens. lol

Utlogget blobb

• E=tc²
« Svar #9 på: 15. september 2011, 21:20:36 »
Hmmm...den lyden fra Kiev høres mistenkelig lik ut "trompetene" som dukker opp i Kevin Smiths nyeste film, Red State, en sekt-grøsser som forøvrig anbefales på det sterkeste. Så jeg utelukker ikke at noen har knabbet lydklipp derifra.
"Persons attempting to find a motive in this narrative will be prosecuted;persons attempting to find a moral in it will be banished; persons attempting to find a plot in it will be shot. By Order of the Author" --Mark Twain

Utlogget Per Erik

« Svar #10 på: 15. september 2011, 22:10:23 »

Alien hologram sier du? Riktig nok på legekontoret denne gangen(og ørlite off topic). Her: http://www.nyhetsspeilet.no/2010/01/haarp-et-geofysisk-vapen/comment-page-21/#comment-72402
Sitat
Maarit M. Hanssen sier:
15. 09. 2011 kl. 20:44
Ghleo, nei, men var hos legen i går. Det kom inn i venteværelset en baglady, en neger, som ingen andre så ut til å legge merke til. Hun hadde en diger ryggsekk, som hun tømte på gulvet og pakket igjen. Siden ingen andre la merke til henne, så tror jeg at hun var et alienshologram. Visse ting inn i hennes ryggsekk kunne bli tolket, som tegn for dagens skipskatastrofe. Disse kodene ropte ut, at katastrofen hos Nordlyshurtigruten var forårsaket av strålevåpen. Enten av negative Aliens eller av HAARP, og det blir jo det samme.

Edit:Kan noe hjelpe den dama? Og jeg mener ikke baglady`n.
« Siste redigering: 15. september 2011, 22:13:59 av Gråtass »

Utlogget Futhark

« Svar #11 på: 15. september 2011, 22:33:14 »

Haha, ja selvfølgelig er det det  :D Jeg skummet dette såvidt på en jobbreise de siste 2 dagene, noen som gidder gi et kortfattet sammendrag om hva dette dreide seg om? Lyder? Mystiske? Hvis vi hører etter, hører vi ikke "mystiske lyder" hver dag? Er det sen-agurktid for db.no...?
"The belief in a supernatural source of evil is not necessary. Men alone are quite capable of every wickedness."  -  Joseph Conrad

"You're black and your last name is Black? That's like if my name was Larry Jew."  - Larry David

Utlogget Guvernante

« Svar #12 på: 17. september 2011, 15:13:18 »
Høres ut som veiarbeid, ellers har jeg hørt mye skumle tider nattestid i Oslo. Ser virkelig ut som utrolig kjipe boligområder, skulle tro de hadde nok av naturlig skumle ting å bekymre seg for uten å måtte finne opp negative holografiske HAARP aliens. Eller, det kan kanskje være troll? Har de bra nok høyspentmaster der borte i øst?

Utlogget klogd

• Hjemmeside
« Svar #13 på: 17. september 2011, 18:19:24 »
Edit:Kan noe hjelpe den dama? Og jeg mener ikke baglady`n.

Det slår meg at vi kan kaste henne i vannet for å se om hun flyter, og så bare ta det derfra :)

Sitat fra: Maarit M. Hanssen
Derfor kaller jeg meg heks i steden for synsk eller orakel.
http://www.nyhetsspeilet.no/2010/01/haarp-et-geofysisk-vapen/comment-page-21/#comment-72413

"Men det er viktig at du ikke forvirrer deg inn i detaljene rundt mengden og kjemien i dette" -- Homeopat

Utlogget Per Erik

« Svar #14 på: 17. september 2011, 21:12:01 »
Hmmm.. hvor er `liker`knappen når man trenger den?