harm

Skrevet av Emne: Nytt på Nytt  (Lest 2189 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget z

• Born with a heart of steel
    • Skeptikeren
Nytt på Nytt
« på: 13. november 2009, 21:38:42 »
Hvor mange her ser på Nytt på nytt? Jeg bruker som oftest å se på det og finne humoren god nok til å fortsette med å se på det. Jeg følger ikke godt nok med på nyhetene til å bestandig vite hvem de snakker om og det er ikke så uvanlig at jeg hører først om det der.
Tenkte det hadde vært greit med en offisiell Nytt på nytt tråd for de av oss måtte ønske å diskutere siste eller tidligere episoder.
No light shall sear my being, my evil being
Soon I shall walk with earthly feet
You summoned me in your dreams

Utlogget Erik Arnesen

Sv: Nytt på Nytt
« Svar #1 på: 14. november 2009, 00:44:57 »
Jeg har "alltid" sett på det, og syns de holder formen svært godt!
Får fortsatt med meg de fleste programmene, og ler alltid av et eller annet.

Knut Nærum kunne sikkert ha kvalifisert til å være skeptiker. Linn Skåber er bare fantastisk, uansett hva hun måtte være  ;)

Høres fint ut med en egen tråd, så kan vi samle sammen noen av vitsene (som jeg har en tendens til å glemme fort).
Faced with the choice between changing one's mind and proving that there is no need to do so, almost everyone gets busy on the proof.

- John Kenneth Gailbrath

Utlogget KariA

« Svar #2 på: 14. november 2009, 16:42:22 »
Jeg synes det var fett da det ble påpekt (tror det var Nærum, lakonisk som alltid) at Ari og Märtha i hvert fall gjorde sitt beste for å få den andre personen til å fremstå som mest mulig normal. *knis* På bekostning-humor er ikke alltid feil heller...  :D

Utlogget vivavegas

« Svar #3 på: 14. november 2009, 18:07:52 »
Det er jo lite/ingenting igjen av de "gamle" humorprogrammene som Team Antonsen, Torsdagsklubben etc. etc. slik at nå er det jo mer eller mindre kun NPN igjen.

De har forøvrig helt sykt gode seertall.
Dvs. de har jo bestandig hatt gode seertall og det samme med de andre gullrekka-programmene. Men nå har NPN gjort ett ytterligere byks og har flere programmer på rad hatt over 1,4 millioner seere. Dvs. at ca. 80% av de som ser på TV velger NPN.

For ett år siden var seertallene rundt 1,2 millioner.

Forøvrig så etterlyser jeg en live, eller delvis live NPN sending. Synes klippinga enkelte ganger blir litt åpenbar og trur ikke programmet hadde tapt seg på dette. Synes det enkelte ganger kan bli litt for mye scripting/klipping og slikt i tv-programmer.

Utlogget magnusbe

• leiar i Skepsis
    • twitter
« Svar #4 på: 17. november 2009, 13:48:35 »
Eg liker Nytt på Nytt, men det er ikkje lenger slik at eg ha det med meg. Noko av det eg liker best er når folk eg ikkje mistenkjer for å vera morosame viser seg å vera det.

Utlogget vivavegas

« Svar #5 på: 20. november 2009, 21:27:37 »
He-he....
Vaksinemotstanderne er tydeligvis i vinden for tiden.
Paradoksalt nok ser jeg ikke bort i fra at "all oppmerksomhet er god oppmerksomhet" gjelder her og at de får økt tilstrømming til sin sak, uavhengig av all negativ oppmerksomhet.

Utlogget z

• Born with a heart of steel
    • Skeptikeren
« Svar #6 på: 20. november 2009, 22:25:02 »
Jeg tror oppmerksomheten de fikk på nytt på nytt er såpass negativ at de ikke får noe særlig mange nye tilhengere ut av det.
No light shall sear my being, my evil being
Soon I shall walk with earthly feet
You summoned me in your dreams

Utlogget Øyvind R

• "agent i en del av et større nettverk"
« Svar #7 på: 22. november 2009, 14:47:57 »
Jeg tror oppmerksomheten de fikk på nytt på nytt er såpass negativ at de ikke får noe særlig mange nye tilhengere ut av det.

For andre nysgjerrige er episoden tilgjengelig på http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/577645
You can make the world beautiful just by refusing to lie about it.