Skrevet av Emne: Juleøl og andre drikker til jul  (Lest 22859 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dupree

• Gjest
Sv: Juleøl og andre drikker til jul
« Svar #15 på: 07. desember 2011, 17:50:26 »
Siden temaet er ''Juleøl og andre drikker til jul drister jeg meg frempå med en julebrus jeg ...
Verdas beste julebrus ''Hamar og Lillehammer julebrus''. Anbefaler de små glassflaskene, brus i plastflasker smaker hoggorm!

Nammenam ... Den eneste gode julebrusen!

Jeg skjønner at jeg er rene amatøren på dette området, og egentlig kanskje ikke har krav på å uttale meg engang, siden jeg ikke er glad i verken øl eller akevitt.

Den blanke fra Aalborg kan dog gå an frossen. Jeg foretrekker likevel vodka på russisk vis. Og Hansa fatøl er det eneste ølet jeg klarer å få ned.  :)

Men i år blir det nok bare en god rødvin, siden jeg må være hjemme med en liten firbeint pasient og ikke har noen å skåle med. Og kanskje litt whisky. Men jeg har glemt hvilke som er gode, er det noen som kan anbefale en skotsk whisky?

Gløggoppskriften til Alvin må prøves! Jeg elsker gløgg med mandler og rosiner.

Utlogget Øyvind R

• "agent i en del av et større nettverk"
« Svar #16 på: 07. desember 2011, 21:18:59 »
Nammenam ... Den eneste gode julebrusen!
Déjà moo: The intense feeling that you've heard this bull before.

Altså: Dahls julebrus. Punktum  8)
You can make the world beautiful just by refusing to lie about it.

Utlogget MAC-hiavelli

« Svar #17 på: 07. desember 2011, 21:58:21 »
Siden temaet er ''Juleøl og andre drikker til jul drister jeg meg frempå med en julebrus jeg ...

Mitt forbruk av sukkerholdige leskedrikker er nesten null, men jeg gjør et unntak til jul.