2

Skrevet av Emne: Rolf Erik Hanssen, ny skribent i Nyhetsspeilet  (Lest 21621 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Pernille Nylehn

• Global Moderator
    • Bloggen min
Sv: Rolf Erik Hanssen, ny skribent i Nyhetsspeilet
« Svar #30 på: 24. mars 2013, 11:43:03 »
Artig å lese Gunnars analyse av påstanden det var de andre som begynte.
« Siste redigering: 24. mars 2013, 11:54:24 av Pernille Nylehn »
Medlemmer av foreningen Skepsis har en mindre aura, dvs. et mer innskrenket bevissthetsfelt, enn den øvrige befolkningen.

Else Egeland, healer og Cand.San.

Utlogget kingvald

« Svar #31 på: 24. mars 2013, 20:03:02 »
Ahhh, eeeeeeendelig beviset på at noen kan se inn i framtiden! For det var jo sikkert det Rolfe-gutt gjorde, han så at Gunnar og alle de andre kom til å angripe ham i framtiden, så i selvforsvar så gikk han til et forebyggende angrep. (Selv tror jeg det hadde vært en bedre taktikk å IKKE gå til dette forhåndsangrepet, for da ville ikke disse som så grusomt kommer med pinlige sannheter hatt noen grunn til å angripe, men, vel....)

Noe til virkelighetsoppfattelse fyren har, gitt!

Kjell Ingvaldsen

Utlogget Stephan Brun

• ateist, stoiker, filosof, illuminist, mentat.
« Svar #32 på: 05. april 2013, 13:09:58 »
Og nå (via Fri tanke igjen) vites det at advokat Evenrud ber om tvangsfullbyrdelse etter at Hanssen nektet å rette seg etter dommen. Ikke helt uventet, det ....
cetervm·censeo·carthaginem·stvpiditatem·esse·delendam!
—fritt etter M. Porcivs Cato

Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one.
—Charles Mackay.

prvdentia·fortitvdo·ivstitia·temperantia

Utlogget Pernille Nylehn

• Global Moderator
    • Bloggen min
« Svar #33 på: 05. april 2013, 22:06:30 »
Det verste er at han godt kan få det postet andre steder hvis de får det fjernet fra den nåværende bloggen.
Medlemmer av foreningen Skepsis har en mindre aura, dvs. et mer innskrenket bevissthetsfelt, enn den øvrige befolkningen.

Else Egeland, healer og Cand.San.

Utlogget Stephan Brun

« Svar #34 på: 28. mai 2013, 21:13:21 »
Og nå melder Fri Tanke om dagbøter i denne saken. Mer penger enn jeg lett kan få fatt på, selv om ikke det sier så forferdelig mye, men REK står fast. Ingen forståelse av at han har gjort noe galt i det hele tatt.

Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one.
—Charles Mackay.

Utlogget Stephan Brun

« Svar #35 på: 29. mai 2013, 11:04:26 »
Uff, for REK, les REH. Jeg var trett i går.

—Charles Mackay.

Utlogget Arman

• Administrator
  • Ingen gud, ingen herre, alt for kjærligheten
« Svar #36 på: 10. oktober 2014, 21:29:09 »
Åpningsinnlegget i denne tråden er redigert - et navn i et sitat fra Nyhetsspeilet er fjernet. Dette skjer etter anmodning fra vedkommende som var navngitt som opplevde at sitatet (og dets gjengivelse på Skepsisforumet) kom høyt opp ved Google-søk på eget navn. Normalt vil ikke vi som modererer dette forumet gjøre slike endringer i sitater fra andre nettsteder. Med forbehold om tilslutning fra andre moderatorer har jeg valgt å gjøre det denne gangen.
I've spent a lot of my life among people brighter than myself. Larry Niven
===
Nei, ingen 'i' i nicket, heller ingen 'd'.
Streng Administrator Grei Administrator

Utlogget shonny

• Aviare necesse est (også metaforisk)
    • write.one
« Svar #37 på: 23. januar 2015, 13:42:09 »
Hvorfor gi tomsingen noen som helst oppmerksomhet? Det bittelille jeg har sett av Nyhetsspeilet gjorde det ganske klart at det de serverer er mest som en illeluktende fis, - ikke noe man oppsøker.
Skepsis - når viten er viktigere enn tro
Theology ... is searching in a dark cellar at midnight for a black cat that isn't there. - Robert A Heinlein
"The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt."
-Bertrand Russell

Utlogget vidarlo

« Svar #38 på: 23. januar 2015, 19:36:40 »
Åpningsinnlegget i denne tråden er redigert - et navn i et sitat fra Nyhetsspeilet er fjernet. Dette skjer etter anmodning fra vedkommende som var navngitt som opplevde at sitatet (og dets gjengivelse på Skepsisforumet) kom høyt opp ved Google-søk på eget navn. Normalt vil ikke vi som modererer dette forumet gjøre slike endringer i sitater fra andre nettsteder. Med forbehold om tilslutning fra andre moderatorer har jeg valgt å gjøre det denne gangen.

Å etterkomme ein person som så til dei grader har sjikanert andre, og ignorert ønsker om privatliv finn eg betenkjeleg. Han sprer løgn og drit om andre, og når det slår tilbake synst eg overhodet ikkje han kan forvente at det vert fjerna.

Så få det inn igjen!

Utlogget MAC-hiavelli

« Svar #39 på: 23. januar 2015, 20:15:05 »
Jeg tror du misforstod noe voldsomt. Det var ikke Hanssens navn som ble slettet, men et av hans ofre.
Se åpningsinnlegget.

Utlogget vidarlo

« Svar #40 på: 24. januar 2015, 17:27:32 »
Jeg tror du misforstod noe voldsomt. Det var ikke Hanssens navn som ble slettet, men et av hans ofre.
Se åpningsinnlegget.

Det gjorde eg tydlegvis ja :) Takk for rettinga!

Utlogget B. Tuftin

• Pan Narrans
    • Bjørnar's NoWhere Land
« Svar #41 på: 25. januar 2015, 13:30:54 »
Se åpningsinnlegget.

Det gjorde eg tydlegvis ja :) Takk for rettinga!

Det ville jo vært noe klønete å fjerne Hanssens navn fra åpningsinnlegget uten å fjerne det fra tittelen ...

Utlogget Gnisten

• Administrator
« Svar #42 på: 06. november 2017, 02:33:10 »
Homeopat og solsengselger Rolf Erik Hanssen …

Det var visst ikke riktig solsenger han solgte, men et solarium man skulle stå og riste i:

Vil riste deg slank og brun til sommeren
Dette spesielle solariet lover å gjøre trønderne brune – og slanke – til sommeren.
Publisert: 22.04.2009 20:28
Sist oppdatert: 20.06.2012 09:48

[…]
Vibrerer i sola
- Først og fremst gir det bedre effekt ettersom man står. Det gjør at man får sol over hele seg, sier Rolf Hansen som jobber med salg og kundesupport i Soltron Norge AS.

(Mellomnavnet er ikke med, og etternavnet er feilstavet, men fotoet levner ingen tvil om identiteten.)

Utlogget Dupree

« Svar #43 på: 12. november 2017, 20:35:53 »
Wow! Minner litt om 80-tallets massasjebelter, som fantes på ethvert helsestudio med respekt for seg selv. De ristet ganske bra.

Men får kanskje ikke råd til så mye mat hvis man bruker dette flittig. Sånn sett kan det jo ha en viss virkning.

;D
Hva er vitsen med å ha et fjell bare for å ha et fjell?

Jason Bostic, visepresident i WV Coal Association