2

Skrevet av Emne: 15 cm høy alien skal vises fram av Steven Greer.  (Lest 5852 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Bjørn Arve

15 cm høy alien skal vises fram av Steven Greer.
« på: 09. april 2013, 11:40:58 »
http://www.huffingtonpost.com/2013/04/07/tiny-alien-humanoid-among_n_3017854.html?utm_hp_ref=mostpopular

Steven Greer er hovedmannen bak Disclosure project

Jeg trodde dette prosjektet var lagt ned etter at den lovede avsløringen han skulle legge fram i 2001  aldri kom.

Utlogget pyramide

Sv: 15 cm høy alien skal vises fram av Steven Greer.
« Svar #1 på: 12. april 2013, 15:57:28 »
Hva er oddsen for at romvesnene tilfeldigvis har en kroppsform lik menneskets?

Utlogget z

• Born with a heart of steel
    • Skeptikeren
« Svar #2 på: 12. april 2013, 20:14:31 »
Like stor som hvilken som helst annen kroppsform? Jeg tror ikke det er noe godt svar på det spørsmålet.
We are those from the empty
birthplace and undead flock
We are those who the arrival
the stars foresee and dread
We are those with the heart
forget by black goal
And let intact the glorious
gloal of Satan's soul

tøidkdkanna

• Gjest
« Svar #3 på: 07. juni 2013, 04:44:17 »
jeg så akkurat en dna test av beinmargen på dissa mumiene, suprise :) helt vanlige egyptere :) iritert på at carbondating fra kjente mummier fra noahs flod ikke fins enda, de ligger jo rett der!!

kanskje det er en lov? bare carbondater folk i umerka graver! ehe

Utlogget Arman

• Administrator
  • Ingen gud, ingen herre, alt for kjærligheten
« Svar #4 på: 07. juni 2013, 11:54:14 »
Ovenstående innlegg er ett av fire som ble postet av gjestesignatur 'tøidkdkanna' på omtrent samme tid i natt. De tre andre ble ikke godkjent fordi de hver for seg - og samlet - brøt med flere av Reglementets punkter. Selv om de ikke ble godkjent er innholdet bevart i forumet. Signaturen 'tøidkdkanna' er dermed velkommen til å registrere seg som bruker slik at innleggene kan bli revidert i en dialog med oss via PM.
I've spent a lot of my life among people brighter than myself. Larry Niven
===
Nei, ingen 'i' i nicket, heller ingen 'd'.
Streng Administrator Grei Administrator

Utlogget kingvald

« Svar #5 på: 08. juni 2013, 09:00:36 »
jeg så akkurat en dna test av beinmargen på dissa mumiene, suprise :) helt vanlige egyptere :) iritert på at carbondating fra kjente mummier fra noahs flod ikke fins enda, de ligger jo rett der!!

kanskje det er en lov? bare carbondater folk i umerka graver! ehe

Ehhhhhhh; "kjente mummier fra noahs flod"? Kanskje tøidkdkanna kan utdype hva som menes med dette? Hvilke mumier menes det?

Kjell Ingvaldsen

Utlogget Arman

• Administrator
  • Ingen gud, ingen herre, alt for kjærligheten
« Svar #6 på: 23. juni 2013, 19:52:18 »
To innlegg fra bruker 'toyanna' er ikke godkjent, pga. feil ved registrering. Den eneste måten denne feilen kan rettes opp på er ved at 'toyanna' registrerer seg på nytt med riktig og fungerende epostadresse iht. instruksene for registrering. Innholdet i de to innleggene er bevart i forumets system og kan evt. revurderes og/eller revideres når du har registrert deg på riktig måte.
I've spent a lot of my life among people brighter than myself. Larry Niven
===
Nei, ingen 'i' i nicket, heller ingen 'd'.
Streng Administrator Grei Administrator

Utlogget toyanna

« Svar #7 på: 12. juli 2013, 16:49:19 »
ok, kanskje jeg husker feil  8) blir svimmel av alle kongelistene, men jeg mener huske både kineserne, babylonerne og egypterne (maya er så "nytt" enda 8)) har uavbrutte registre online men dette er vel ikke en noah tråd i utgangspunktet heller da

tutankamon er vist 3325år ca (om det er karbondatert vet jeg ikke) (det er vel 1200år ca etter noah)

sidenot på biblogreier, kakemannen :) josef hadde vist en egyptisk begravelse, for så senere bli flyttet av juda(tror jeg) til israel der han har et shrine, litt "jesus" men ikke :) haha SE GRAVEN ER TOM! :) det er vel den eldste jeg har lest om 3450år ca så jeg for sjekke de kongelistene igjen heller

noen andre som vet om karbondatering eller personer fra rundt 4300 siden?

Utlogget toyanna

« Svar #8 på: 12. juli 2013, 17:11:45 »
To date, the oldest examples of skeletal remains from Africa are carbon dated at about 200,000 years, while the remains from the Kessem Cave are dated approximately at 400,000 years

jeg bare måtte le litt så jeg deler det med dere, :)

sidenote, mayacalenderen i guatomala varer fire tusen år till :) (((sånn sammenhengen pictolitererer geez)))

Neanderthal sites have been dated to as young as 29,000 years ago

Researchers have found a 24,000-year old human bone from a cave ruin in Ishigaki island in Okinawa Prefecture, believed to be the oldest human remains identified in Japan.

nå vet jeg ikke så mye om aliens som tråden delevis skulle handle om men jeg har et poeng fra bible pictogram siden der
det er en engel som likner veldig en "gray" kan det hende hardcoding av israelsk kultur og englekontakt faktisk?

Utlogget kingvald

« Svar #9 på: 18. juli 2013, 19:35:49 »
Jeg skjønner fortsatt ikke hva toyanna mener. Nå refererer hun til en masse mumier og andre levninger med mange forskjellige dateringer. Hvilke relevans har disse til en påstått global oversvømmelse i en bestemt bok?

Kjell Ingvaldsen