Skrevet av Emne: Irsk sjøuhyre på Dagbladet TV  (Lest 2915 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget kingvald

Irsk sjøuhyre på Dagbladet TV
« på: 01. mai 2013, 21:03:58 »
Dagbladet har lagt ut en sjøuhyre-film fra det nordlige Irland (i fjorden mellom Nord-Irland og Republikken helt i nord): Hevder han fanget monster på film

Hva ser vi her i denne videoen fra Lough Foyle?

Kjell Ingvaldsen

Utlogget EvenJ

Sv: Irsk sjøuhyre på Dagbladet TV
« Svar #1 på: 13. mai 2013, 14:07:09 »
Haha! Det jeg ser er en fyr som drar på fisketur i dress(!), for så å tilfeldigvis komme over noe som har greit driv bortover vannet - filmet med et svært urolig, ustabilt og dårlig fokusert kamera, slik at det er umulig å si hva det er. En dårlig laget hoax, med mindre det er helt normalt for irer å dra på fisketur i findressen ...

Utlogget kingvald

« Svar #2 på: 14. mai 2013, 06:42:28 »
Så du reagerte litt på antrekket du og?

Men alt det du påpeker kan ha sine naturlige forklaringer, og er uansett ikke relatert til selve fenomenet.

Det som må til er å komme med en sannsynlig teori for selve fenomenet. Er det noen som har forslag til en slik?

Kjell Ingvaldsen

Utlogget EvenJ

« Svar #3 på: 15. mai 2013, 11:33:51 »
Fenomenet? Ut fra kvaliteten på videoen, så synes jeg det er vanskelig å si noe som helst. Det kan lett være noe som trekkes etter en båt(a). Det kan være en hval eller liknende(b), eller det kan rett og slett være et hittill ukjent dyr(c). Hva sier vår berømte barberhøvel? Jeg finner a og b, mest sannsynlig.

Utlogget kingvald

« Svar #4 på: 15. mai 2013, 12:13:04 »
Jeg finner a og b, mest sannsynlig.
Næææææ, du også? Da er vi (minst) to!

Kjell Ingvaldsen