2

Skrevet av Emne: Synske Shakila snyftar til Skepsis  (Lest 2283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget magnusbe

• leiar i Skepsis
    • twitter
Synske Shakila snyftar til Skepsis
« på: 27. februar 2014, 16:52:33 »
Mitt venlege tilbod på vegner av Skepsis om å hjelpa til med å testa synske Shakila er så langt vorte avvist.
http://www.itromso.no/nyheter/article9230605.ece

Utlogget frenchisbacan

Sv: Synske Shakila snyftar til Skepsis
« Svar #1 på: 09. mars 2014, 14:15:22 »
Dette er ein fin PR-strategi for svindlarane. Dei ber om å late seg teste, og aukar kredibiliteten i sitt miljø, samstundes som det fungerar som ein reklameplakat. Ein kjem derimot aldri fram til nokon faktisk test, det er ikkje poenget - mediaoppslaga førar til utvida kundemasse. "Test meg før jeg dør"-Joralf har tidlegare spelt det same PR-kortet.

Utlogget Erikht

« Svar #2 på: 12. mars 2014, 09:31:00 »
Ho vil gjerne testast "på Universitetsnivå". Ein slik test vil nok nyttast som eigenreklame: "Universietet i Tromså kunne ikke påvise at Shakila ikke hadde synske evner." Dette vert jo raskt til "verifisert at UiT", iallefall i Dagbladet. Sjølvsagt vil ho testast av UiT. Sjølv om universitetet skulle slå fast at ho ikkje har eit fnugg av evner, vil Alternativbevegelsen straks byrje å kviskre om at UiT "undertrykker sannheten." Det er ein av desse vinn/vinn-situasjonane.

Utlogget Asbjørn Dyrendal

• Administrator
    • Skepsisbloggen
« Svar #3 på: 12. mars 2014, 12:37:00 »
Jeg er helt enig i kommentarene, men til testing generelt, vil jeg si at det bare unntaksvis kan være slik at Skepsis står for testen alene. Det er mest praktisk, gir mer gjennomføringskraft og mest regularitet om man organiserer et nettverk av universitetsmiljø som kan være med på å designe og gjennomføre slike forsøk, gjerne til undervisningsformål med studenter. (Ja, jeg tenker på bl.a. Power Balance-testen, men også testsituasjoner det ikke er blitt noe av har vært planlagt slik.)

Så i utgangspunktet vil jeg si at det i de fleste henseende bør og vil være nettopp slik "Shakila" forlanger. Men å bruke UiTø for noen som bor sørpå, virker hinsides, med mindre det er et fagmiljø som er spesielt interessert i å designe og gjennomføre slik testing nettopp der.