Skrevet av Emne: Marine reservist attacked Greek priest he mistook for terrorist  (Lest 2387 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget z

• Born with a heart of steel
    • Skeptikeren
Tampa police: Marine reservist attacked Greek priest he mistook for terrorist
TAMPA — Marine reservist Jasen Bruce was getting clothes out of the trunk of his car Monday evening when a bearded man in a robe approached him.

That man, a Greek Orthodox priest named Father Alexios Marakis, speaks little English and was lost, police said. He wanted directions.

What the priest got instead, police say, was a tire iron to the head. Then he was chased for three blocks and pinned to the ground — as the Marine kept a 911 operator on the phone, saying he had captured a terrorist.

Hvorfor beskyttet ikke Gud denne presten? Teit spørsmål, men siden dette er et diskusjonsforum tenkte jeg at jeg måtte skrive noe sånt for å ha unnskyldning for dele denne nyhetsartikkelen med dere.

Red.: Sitatet er nå riktig formatert og satt i sitatramme, samt tillagt den oppgitte URL.
« Siste redigering: 19. februar 2011, 18:21:44 av Gnisten »
No light shall sear my being, my evil being
Soon I shall walk with earthly feet
You summoned me in your dreams

Utlogget Stephan Brun

• ateist, stoiker, filosof, illuminist, mentat.
Sv: Marine reservist attacked Greek priest he mistook for terrorist
« Svar #1 på: 16. november 2009, 03:03:10 »
Fy og være. Jeg hadde opprinnelig tenkt å si noe om denne "soldatens" mangel på evne til å skille mellom slagmarken og fredelig grunn, men da jeg leste videre, fant jeg at han aldri hadde vært i felten. Altså ingen inntrente reaksjoner. Steine gal mann, denne Bruce.
cetervm·censeo·carthaginem·stvpiditatem·esse·delendam!
—fritt etter M. Porcivs Cato

Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one.
—Charles Mackay.

prvdentia·fortitvdo·ivstitia·temperantia