Skrevet av Emne: Medlemsskap i Skepsis (2014)  (Lest 5185 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Arne Kristian

Medlemsskap i Skepsis (2014)
« på: 03. september 2014, 10:44:21 »
Hei. Håper dette er rett sted å poste dette på, fant ikke noe annet fornuftig sted.

Jeg prøver å få betalt medlemsskap for Skepsis, det har jeg ennå ikke fått gjort for 2014.

Jeg pleier ikke få påminnelse om dette, mulig mailadressen min har falt utenfor systemet eller at rutiner for dette ikke eksisterer.

Men jeg trenger altså et kontonummer og muligens et kidnummer. Er det noen som kan hjelpe her inne.

"Bli medlem"-siden fungerer ikke for meg siden mailadressen min allerede eksisterer.
"Kontakt oss"-siden har foreløpig ikke gitt resultater.

mvh AK

Utlogget MAC-hiavelli

Sv: Medlemsskap i Skepsis (2014)
« Svar #1 på: 23. juli 2015, 19:34:21 »
Hei.
Jeg betalte medlemskontigenten for 2014 gjennom noe som heter HyperSys den 17/7-2014. Rent bortsett fra at pengene forsvant fra konto har ingenting skjedd.
Ingen informasjon, intet medlemskort eller engang en regning for 2015. Kan noen hjelpe?

Utlogget Kristoffer

« Svar #2 på: 25. juli 2015, 14:36:28 »
Hei,

Beklager sent svar (veldig sent for OP). Vi har hatt en del problemer med medlemssystemet HyperSys i tillegg til at medlemsansvarlig i styret måtte trekke seg, så vi får ikke sendt ut info til medlemmene før til høsten når vi får orden  i medlemslistene. Vi har lagret all info om hvem som har betalt, mailadresser og adresser osv. men det er den manuelle jobben med å gå gjennom systemet og sende ut info som gjenstår.

Utlogget MAC-hiavelli

« Svar #3 på: 25. juli 2015, 23:32:58 »
Takk for svar.

Bare en ting... Hvis jeg ønsker å fremstå som en av samfunnets støtter som fortsatt vil være medlem i Skepsis i 2015, bør jeg da fortsatt betale inn til dette sluket HyperSys eller avvente til høsten?

Utlogget Asbjørn Dyrendal

• Administrator
    • Skepsisbloggen
« Svar #4 på: 27. juli 2015, 11:27:46 »
Systemet funker (tror jeg, siden jeg ikke har noe med den biten å gjøre) godt nok til at pengene kommer inn, regningene skal betale uansett, så akkurat når man betaler spiller vel mindre rolle.

Utlogget Arne Kristian

« Svar #5 på: 27. juli 2015, 14:38:13 »
Så.... mange villige betalere, og sikkert mange som meg som ikke vet hvor jeg skal sende pengene.

Kan jeg legge 300 kroner i en konvolutt og sende i posten?  ;)

Utlogget Hardy

« Svar #6 på: 28. juli 2015, 11:57:11 »
Som medlem i noen år har blanketten alltid kommet når det meste av året har vært omme...
Livet er den største av alle overraskelser.

Utlogget MAC-hiavelli

« Svar #7 på: 28. juli 2015, 12:25:16 »
Flott.
Så lenge jeg ikke mister ansinitet og privilegier. Jeg vil gjerne ha en god bordplassering når jomfruofringen begynner og geiteblodet utdeles på julebordet... ;D

Utlogget MAC-hiavelli

« Svar #8 på: 13. november 2015, 11:47:52 »
Siden vi nå er midt i november og ingenting har skjedd - ingen regninger, ingen informasjon - er det kanskje på tide å blåse liv i denne tråden igjen.
Foreningen Skepsis befinner seg i den samme økonomien som resten av oss og trenger vel penger de og. Medlemmene vil sikkert også bli gledet av litt aktivitet.

Utlogget Asbjørn Dyrendal

• Administrator
    • Skepsisbloggen
« Svar #9 på: 13. november 2015, 12:59:30 »
Noen korte betraktninger:

1) Kristoffer har fikset det innmeldingsskriptet som skapte problemer på "Bli medlem". (Dvs - laget et nytt og flyttet utenfor det systemet vi ikke hadde adgang til å rette i...)

2) Det hakker fryktelig i å få innkalt til årsmøte. Jeg vet ikke hvor det stopper, men purringer til kontakt@skepsis.no har større sjanse for å nå frem enn innlegg her.