Skrevet av Emne: Tilbakemelding  (Lest 1273 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Roger

Tilbakemelding
« på: 19. mars 2015, 15:42:36 »
Hei, alle deltakere på forumet.
Selv om det er en stund siden jeg har deltatt aktivt på forumet, er jeg innom i ny og ne og leser.
De årene jeg har vært med her har jeg lært mye. En ting er konkret kunnskap. Viktigere er det bidraget dere andre har gjort ved å komme med innspill, utfordre, mene, informere, komme med for meg nye innfallsvinkler og mye mer. Det har bidratt til at jeg har stått i en utvikling i tenkemåte og hvordan jeg forholder meg til påstander i den religiøse og alternative sfære. Veldig nyttig og klargjørende.
Jeg har spesielt fått en større respekt for det vitenskaplige arbeidet og ser tydelig behovet for å holde fast på en vitenskaplig ramme i møte med et vell av svada.

Takk til de som har pekt på min svada og bidratt til å rydde i hva ting handler om.

Det er spennende å være i utvikling og det har ført til konkrete endringer i hvordan jeg utøver mitt yrke og mange valg på privaten. Til det positive, så lang jeg kan vurdere...

Ser fram til fortsettelsen.

Hvis du gjør det du alltid har gjort, så får du det du alltid har fått..

Utlogget z

• Born with a heart of steel
    • Skeptikeren
Sv: Tilbakemelding
« Svar #1 på: 21. september 2016, 15:42:17 »
Synd denne tråden aldri fikk noen svar.
It cries for you
It's the least that you can do
Like a spiral on the wind
I can hear it screamin' in my mind

Long live rock and roll
Long live rock n' roll
Long live rock and roll

Utlogget Christian

Sv: Tilbakemelding
« Svar #2 på: 09. desember 2016, 21:39:52 »
Ja dette forumet har liksom dabbet litt av de siste årene.
Min personlige hypotese: Forumet har for mange kategorier. Startsiden er katalogisert til døde, ingen orker å klikke seg innom alle kategoriene, og forumet dør sakte.
De få gangene jeg er innom trykker jeg bare på "Vis ulese innlegg siden forrige besøk", så får jeg alt listet opp uten å måtte vurdere 18 forskjellige kategorier.
Kan jo hende vi bare fikk barn samtidig alle sammen og ingen har tid lengre.
"When I get that feeling, I need secular healing" - fritt etter Marvin Gaye