Skrevet av Emne: Flystyrten i Frankrike  (Lest 3480 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Nexuscrawler

• Heavy Metal Hamsters
Flystyrten i Frankrike
« på: 26. mars 2015, 19:29:17 »
Det måtte selvfølgelig komme. Omtrent ikke før flyet traff bakken så var teoriene om muslimsk terror ute og gikk. Da med videre etterforskning og avsløring at det var andrepiloten som krasjet det, så er folk ute og dikter opp fakta for å opprettholde sitt fiendebilde. Denne siden: http://romancatholicimperialist.blogspot.no/ teoriserer i tillegg med at "oppdraget" var nok å treffe en nærliggende atomreaktor. Jeg blir både målløs og sint.
"The gods made heavy metal and they saw that it was good."

Dupree

• Gjest
Sv: Flystyrten i Frankrike
« Svar #1 på: 26. mars 2015, 21:39:53 »
En noe mer edruelig tilnærming her i Expressen:

Hans Gordon har i många år arbetat med att utvärdera blivande piloter.

– Man ska vara lite försiktig med att dra för snabba slutsatser, säger han.

Gordon trycker på vikten av en grundlig utredning, särskilt om det framkommer att ett brott ligger bakom plankraschen.

– Då krävs väldigt ingående analyser om vad som förevarit olyckan. Det skulle eventuellt kunna vara något annat som förorsakat det hela. En fysologisk eller neurologisk kollaps, säger han.

Dupree

• Gjest
« Svar #2 på: 27. mars 2015, 20:01:34 »
Nå kan det jo se ut til at spekulasjonene om at flyet ble krasjet med hensikt medfører riktighet, denne gangen. Annenpiloten var visstnok sykemeldt, og hadde holdt dette skjult for arbeidsgiveren.

Jeg håper virkelig at sykehuset etter hvert oppgir diagnosen. Det er ikke bra med alle spekulasjonene.

Det jeg har problemer med å forstå, er at han kunne få noe ut av å ta med seg en hel haug mennesker som han ikke hadde noe forhold til på noen som helst måte. Hvorfor ikke heller stjele et fly og fly inn i solnedgangen i ensom majestet?

:(

Men politiet har da sagt at ingenting tyder på at dette var religiøst eller politisk motivert.

Edit: Det forundrer meg litt at Nyhetsspeilet ikke har lansert teorien om microchip i hjernen ...
« Siste redigering: 27. mars 2015, 20:03:33 av Dupree »

Kjell Arne Larsen

• Gjest
« Svar #3 på: 30. mars 2015, 20:32:07 »
Det forundrer meg litt at Nyhetsspeilet ikke har lansert teorien om microchip i hjernen ...

Microchip? Unødvendig - det må jo være klart at flygere, som befinner seg flere timer i døgnet der oppe hvor det slippes ut "chemtrails", må være fullstendig forskrudde.

I grunnen ganske utrolig at de fleste av dem får flyene fra A til B.......

Adm.anm.: Reparerte sitatet slik at det er formatert riktig.
« Siste redigering: 31. mars 2015, 22:29:27 av Arman »

Utlogget John E

« Svar #4 på: 31. mars 2015, 09:35:40 »
"Det forundrer meg litt at Nyhetsspeilet ikke har lansert teorien om microchip i hjernen ... ".

Microchip? Unødvendig - det må jo være klart at flygere, som befinner seg flere timer i døgnet der oppe hvor det slippes ut "chemtrails", må være fullstendig forskrudde.

Per-Aslak Ertresvåg skriver i sin bok «Makten bak makten» fra 2006 om chemtrail. Chemtrail er i følge Ertresvåg kjemikalier som spres fra fly, gjerne rutefly og som legger seg som perlemorsaktige skyer over himmelen. Han skriver: «En forklaring er derfor at chemtrail og de kjemiske stoffene har til hensikt å bryte ned menneskenes helse, og at det følgelig har noe å gjøre med elitens ønske om å redusere verdens befolkning.» Er det noen av skepsisforumets lesere som vet noe mer om dette, og er det noen som tror på det?   

Utlogget B. Tuftin

• Pan Narrans
    • Bjørnar's NoWhere Land
« Svar #5 på: 31. mars 2015, 10:49:48 »
"Det forundrer meg litt at Nyhetsspeilet ikke har lansert teorien om microchip i hjernen ... ".

Per-Aslak Ertresvåg skriver i sin bok «Makten bak makten» fra 2006 om chemtrail. Chemtrail er i følge Ertresvåg kjemikalier som spres fra fly, gjerne rutefly og som legger seg som perlemorsaktige skyer over himmelen. Han skriver: «En forklaring er derfor at chemtrail og de kjemiske stoffene har til hensikt å bryte ned menneskenes helse, og at det følgelig har noe å gjøre med elitens ønske om å redusere verdens befolkning.» Er det noen av skepsisforumets lesere som vet noe mer om dette, og er det noen som tror på det?   

Det er såpass velkjent at Kjell Arne Larsen i meldingen over kunne vitse med det uten å føle behov for å forklare fenomenet. Her er Skeptic Dictionary om emnet Chemtrails og om du skulle være ytterligere nysgjerrig på det kan du jo starte en egen tråd slik at denne kan holde seg til opprinnelig tema.

Utlogget Arman

• Administrator
  • Ingen gud, ingen herre, alt for kjærligheten
« Svar #6 på: 31. mars 2015, 22:19:53 »
Det eksisterer flere tråder på forumet hvor chemtrails er tema alene eller sammen med andre ting. Den mest sentrale og omfattende tråden om akkurat chemtrails synes å være denne:
'Kondensstriper vs. «chemtrails»'

Det finnes også en del nevnelser av chemtrails på hovedsidene, bla. denne fra 2006 av Bjørn Are Davidsen:
På sporet av chemtrails-konspirasjonen

Øverst til høyre i forumet er det et søkevindu som kan brukes for å lete i tråder og innlegg på forumet. Før man evt. starter ny tråd ber jeg om at man sjekker der og evt. skriver i en eksisterende tråd.
I've spent a lot of my life among people brighter than myself. Larry Niven
===
Nei, ingen 'i' i nicket, heller ingen 'd'.
Streng Administrator Grei Administrator

Utlogget John E

« Svar #7 på: 04. april 2015, 10:54:51 »

Det er såpass velkjent at Kjell Arne Larsen i meldingen over kunne vitse med det uten å føle behov for å forklare fenomenet. Her er Skeptic Dictionary om emnet Chemtrails og om du skulle være ytterligere nysgjerrig på det kan du jo starte en egen tråd slik at denne kan holde seg til opprinnelig tema.

Jeg har ikke tenkt å starte en egen tråd om chemtrails, emnet interesserer meg ikke. Grunnen til at jeg skrev et lite innlegg om det var utelukkende for å finne ut om noen virkelig tror på den slags. Fenomenet chemtrails er sikkert kjent i kretser med interesse for konspirasjonsteorier, men i litteratur og medier som jeg stort ett holder meg til nevnes det aldri. Hvis Tuftin er så redd for at innlegg om chemtrails skal bringe forstyrrelser inn i den «spennende» debatten om flystyrten i Alpene, så bør han avholde seg fra innlegg om nettopp chemtrails som utelukkende er skrevet for å provosere. 

Adm. anm.: Du har ingen myndighet til å avgjøre hvilke innlegg andre brukere "bør avholde seg" fra å svare. Du har heler ikke anledning til å poste innlegg bare for å provosere. Hvis det var det du gjorde vil jeg gjerne høre fra deg via Personlig Melding! I menylinjen lenger oppe finner du bla. 'taggen' 'Mine meldinger' (sannsynligvis med et tall i parentes). Klikk på den og sjekk hvilke meldinger du har fått og besvar dem.

Dette innlegget fra John E skal ikke besvares av noen.
« Siste redigering: 05. april 2015, 20:08:08 av Arman »

Utlogget frenchisbacan

« Svar #8 på: 23. april 2015, 18:15:51 »
Jøss.