harm

avstemning

Hvor står du (se bildet nedenfor)?

A
3 (42.9%)
B
1 (14.3%)
C
3 (42.9%)
D
0 (0%)
E
0 (0%)
F
0 (0%)
G
0 (0%)
H
0 (0%)

Stemmer totalt: 7

Skrevet av Emne: Venn diagram av skeptikere, humanister og ateister.  (Lest 2052 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Neptun

Utlogget kingvald

Sv: Venn diagram av skeptikere, humanister og ateister.
« Svar #1 på: 15. mars 2016, 22:19:01 »
Skjønner ikke vitsen med denne insisteringen på bås-setting.

Eller for den del: Verdien av en slik avstemning. Med det utvalget man her får, lite og "sært", så egner den jo seg ikke til å fortelle oss noe særlig.

Kjell Ingvaldsen

Utlogget z

• Born with a heart of steel
    • Skeptikeren
« Svar #2 på: 16. mars 2016, 20:02:50 »
Jeg er skeptiker og ateist, men jeg vet ærligtalt ikke om jeg er humanist. Hva er definisjonen på humanist her?
We are those from the empty
birthplace and undead flock
We are those who the arrival
the stars foresee and dread
We are those with the heart
forget by black goal
And let intact the glorious
gloal of Satan's soul

Utlogget Neptun

« Svar #3 på: 16. april 2016, 12:29:35 »
Jeg er skeptiker og ateist, men jeg vet ærligtalt ikke om jeg er humanist. Hva er definisjonen på humanist her?

Human-Etisk Forbund.

Utlogget kingvald

« Svar #4 på: 16. april 2016, 19:12:52 »

Human-Etisk Forbund.
Så du er altså per definisjon inhuman hvis du ikke er humanetiker. Hey … til og med humanetikere uten "parti"-boka i orden er automatisk noen inhumane svin!

Kjekt å få vite hva dere tenker om oss som ikke er medlemmer av den ene bestemte livssynsorganisasjonen!

Veit ikke helt om jeg greier å se det humane i det fordømmende standpunktet. Og veit ikke helt om hvor høyverdig jeg regner slik etikk.

Kjell Ingvaldsen

Utlogget Neptun

« Svar #5 på: 10. mai 2016, 23:46:39 »

Human-Etisk Forbund.
Så du er altså per definisjon inhuman hvis du ikke er humanetiker. Hey … til og med humanetikere uten "parti"-boka i orden er automatisk noen inhumane svin!

Kjekt å få vite hva dere tenker om oss som ikke er medlemmer av den ene bestemte livssynsorganisasjonen!

Veit ikke helt om jeg greier å se det humane i det fordømmende standpunktet. Og veit ikke helt om hvor høyverdig jeg regner slik etikk.

Kjell Ingvaldsen

Feiltolket av deg.

Utlogget kingvald

« Svar #6 på: 11. mai 2016, 02:58:35 »
Og hvordan skal svaret "Human Etusk Forbund" på spørsmålet om hva som er definisjonen på humanisme kunne tolkes på annen måte, da?

Kjell Ingvaldsen