Siden jeg er en gammel partipamp har ingen turt å undervise meg i Konspirasjonsteorien om Arbeiderpartiet.
Jeg har fått med meg at regjeringen Nygaardsvold startet andre verdenskrig med sin brukne-gevær-politikk og at det er valgfusk at ikke Oslo-stemmer er like mye verdt som Finnmarkstemmer.
Til min overraskelse kunne jeg lese i et kommentarfelt under en artikkel i Dagbladet (jeg lærer aldri) at DNA begikk statskupp da de (og nok representanter fra andre partier på Stortinget til å utgjøre et flertall) i 1939 utvidet Stortingsperioden fra 3 til 4 år.
Det var også nytt for meg at DNA drepte en norsk sivilingeniør i Danmark for å hindre at Norges hovedflyplass ble lagt til Hurum. At DNA i den forbindelse avslørte sin makt over dansk politi, som konkluderte med selvmord, er vel bare å regne med.
Det mest forferdelige resultatet av DNA-konspirasjonsteorien er uten sidestykke 22.7.2011, hvor teorien om at DNA konspirerer med den muslimske verden om å bringe flest mulig muslimer til Norge for å skape Eurabia etter det jeg forstår var motivet for ugjerningen.
Jeg er interessert i høre mer om denne konspirasjonsteorien. Gjerne med kilder, pålitelige og upålitelige. Finnes det en youtube-video?