harm

Skrevet av Emne: Det norske arbeiderparti  (Lest 2201 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Erik

Det norske arbeiderparti
« på: 22. mars 2016, 08:14:24 »
Siden jeg er en gammel partipamp har ingen turt å undervise meg i Konspirasjonsteorien om Arbeiderpartiet.
Jeg har fått med meg at regjeringen Nygaardsvold startet andre verdenskrig med sin brukne-gevær-politikk og at det er valgfusk at ikke Oslo-stemmer er like mye verdt som Finnmarkstemmer.
Til min overraskelse kunne jeg lese i et kommentarfelt under en artikkel i Dagbladet (jeg lærer aldri) at DNA begikk statskupp da de (og nok representanter fra andre partier på Stortinget til å utgjøre et flertall) i 1939 utvidet Stortingsperioden fra 3 til 4 år.
Det var også nytt for meg at DNA drepte en norsk sivilingeniør i Danmark for å hindre at Norges hovedflyplass ble lagt til Hurum. At DNA i den forbindelse avslørte sin makt over dansk politi, som konkluderte med selvmord, er vel bare å regne med.
Det mest forferdelige resultatet av DNA-konspirasjonsteorien er uten sidestykke 22.7.2011, hvor teorien om at DNA konspirerer med den muslimske verden om å bringe flest mulig muslimer til Norge for å skape Eurabia etter det jeg forstår var motivet for ugjerningen.
Jeg er interessert i høre mer om denne konspirasjonsteorien. Gjerne med kilder, pålitelige og upålitelige. Finnes det en youtube-video?
Inntil noen beviser det motsatte, antar jeg at Gud ikke eksisterer.

Utlogget Marquis

• Deus Ex Nihilo
    • The Maxistic Paradigm
Sv: Det norske arbeiderparti
« Svar #1 på: 25. mars 2016, 07:35:57 »
Dette er nok ikke hva du så for deg... men jeg meldte meg ut av Arbeiderpartiet da de skaffet en partileder som sier han er kristen. Sånt er overhodet ikke akseptabelt. Men hvordan denne kristne konspirasjonen vi har slitt med i drøyt tusen år nå har klart å plassere en agent i topposisjonen hos Norges mest ateistiske parti er ubegripelig for meg. ÅPENT, til og med. Det er et tegn. Men på hva?

Utlogget Kristian

« Svar #2 på: 26. mars 2016, 18:21:27 »
Dette spennede og rike feltet blir behørig dekket av Terje Emberland med flere i denne videoen https://morgenbladet.no/hendelse/temadager-hvor-kommer-det-konspirative-ap-hatet-fra
Jeg vet ikke helt om man må abonnere på Morgenbladet for å få se den, men det er i alle fall lørdagsunderholdning/-opplysning.

Utlogget Gnisten

• Administrator
« Svar #3 på: 28. mars 2016, 00:19:36 »
Her i gården fikk man ikke spilt av under Morgenbladets paraply. Men der var lenke til samme video på YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=-pp1Fr5PnmE

Utlogget Erik

« Svar #4 på: 30. mars 2016, 12:53:11 »
Tusen takk for link til en interessant video!
Inntil noen beviser det motsatte, antar jeg at Gud ikke eksisterer.