harm

Skrevet av Emne: Jorden er flat!  (Lest 1312 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget MAC-hiavelli

Jorden er flat!
« på: 22. august 2016, 06:50:10 »
Ja, du leste det her først.
Diskusjonen har gått hølytt hos våre venner i Nyhetsspeilet de siste dager. Under en komplett urelatert og uinteressant artikkel om noe alienfjas ved navn Wingmakers koker det i kommentarfeltet.
Penger loves bort, beskyldningene hagler, bibelen siteres og fysikkens lover blir radbrukket. Selveste Smurfen innser at her har noen virkelig sett lyset og gir den sunne fornuft nådestøtet i ranter av godt gammelt klassisk merke.
http://www.nyhetsspeilet.no/2016/07/wingmakers-en-roverhistorie-fra-virkeligheten

Som vanlig med noen av Nyhetsspeilets mer elleville teorier sliter jeg med å finne en passende kategori. Her ble det konspirasjonsteorier siden noen, av uklare grunner, tydligvis prøver å holde dette hemmelig for brave lyskrigere.

Utlogget Dupree

Sv: Jorden er flat!
« Svar #1 på: 22. august 2016, 13:19:25 »
Hva de folka enn måtte mangle, er det i hvert fall ikke fantasi ... (Tenkte at her er det lett å tjene en tusenlapp på å bevise at gravitasjonskraften faktisk eksisterer, men etter å ha lest litt videre skjønte jeg at det kommer til å bli surt tjente penger.)

BTW; hvorfor får jeg ikke lenger satt inn smileys? Jeg ser dem, men det skjer ingenting når jeg klikker på dem.
Hva er vitsen med å ha et fjell bare for å ha et fjell?

Jason Bostic, visepresident i WV Coal Association