harm

Skrevet av Emne: Etter hvert en flott artikkel  (Lest 1275 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget kingvald

Etter hvert en flott artikkel
« på: 09. februar 2017, 04:55:12 »
På rb.no, Romerikes Blads nettavis, har de et oppslag om en seanse på Strømmen nå tirsdag (07.02.2016) hvor det ble "talt med de døde". Se (dessverre bak betalingsmur): https://www.rb.no/skedsmo/strommen/andenes-makt/fullt-hus-for-kontakt-med-de-dode/s/5-43-439655

Opprinnelig ett standard beundrende, troende, referat. I kommentarfeltet kom det en del kritiske røster. Også mer åpne sinn, men sakelig og fornuftig fra den siden, og et klart mindretall.

Så, plutselig, mange timer etter opprinnelig oppslag, skjedde det store endringer i artikkelen. Det kom en stor, kritisk, utvidelse.

Men generelt vil jeg si en positiv opplevelse. Både det at jeg ikke var alene med å kritisere slikt tull. Og ikke minst de at redaksjonen reagerte på vår kritikk, og utvidet artikkelen. Jeg har kjørt en liten "kampanje" i rb.no's kommentarfelt mot bla. dårlig forskningsrapportering og ukritisk omtale av paranormale fenomener. Og det har gitt resultater. Vi kritiske røster har blitt flere, og redaksjonen har skjerpet seg betraktelig. Gir (litt) håp for menneskeheten, i alle fall på Romerike.

Kjell Ingvaldsen

Utlogget kingvald

Sv: Etter hvert en flott artikkel
« Svar #1 på: 09. februar 2017, 07:11:46 »
Oppdatering: Artikkelen, den utvidede versjonen, står på trykk i dagens papirutgave.

Dog er jo selvsagt ikke kommentarfeltet med der.

Kjell Ingvaldsen

Utlogget Dupree

« Svar #2 på: 11. februar 2017, 18:10:03 »
Bra jobba!   ;D
Hva er vitsen med å ha et fjell bare for å ha et fjell?

Jason Bostic, visepresident i WV Coal Association

Utlogget kingvald

« Svar #3 på: 20. februar 2017, 16:54:08 »
En ikke like flott artikkel, dessverre. Og dessverre bak betalingsmur. Men kommentarfeltet er godt her og:

https://mobil.rb.no/nyheter/lillestrom/naringsliv/apner-privat-klinikk-vi-har-satset-nesten-alt-vi-har-pa-dette/s/5-43-443574

Kjell Ingvaldsen