harm

Skrevet av Emne: Miracle Mineral Supplement: Genialt eller humbug?  (Lest 67700 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Arman

• Administrator
  • Ingen gud, ingen herre, alt for kjærligheten
Sv: Miracle Mineral Supplement: Genialt eller humbug?
« Svar #300 på: 13. mai 2012, 23:37:38 »
Til informasjon; Bruker 'radiator' er nå under aktiv moderering pga. gjentatte regelbrudd og manglende vilje til forbedring. Dette betyr at svar fra bruker 'radiator' kan ta sin tid - det er avhengig av når moderatorer rekker å gjennomgå dem, og om de inneholder regelbrudd.
I've spent a lot of my life among people brighter than myself. Larry Niven
===
Nei, ingen 'i' i nicket, heller ingen 'd'.
Streng Administrator Grei Administrator

Dupree

• Gjest
« Svar #301 på: 14. mai 2012, 00:40:25 »
... Coca Cola veldig effektivt for rengjøring av toalettet.

Nei, det er det ikke! Man kan få bort kalkavleiringer og annet ved å bruke Coca-Cola eller hva som helst annet som er surt, men effektivt er det ikke! Det må jo virke en hel liten evighet. Og så renner det jo rett nedi fordi det er så tyntflytende.

Vi proffer bruker fx Sactif, som har en pH på >1, og da får vi jobben gjort på rimelig kort tid.

Coca-Cola har til sammenligning en pH på 2,6 V:P

Noen bruker eddik, noen bakepulver ... Sukk. Jeg har aldri forstått hvorfor enkelte synes det er så viktig å bruke matvarer til rengjøring, når rengjøringsmidler er så mye, mye bedre ...  ::)

Utlogget B. Tuftin

• Pan Narrans
    • Bjørnar's NoWhere Land
« Svar #302 på: 14. mai 2012, 09:03:48 »
Er det noen her som kan forklare hvorfor elektroterapi virker? Om ikke det, er det noen som er interessert i hvorfor det virker? Jeg kan forklare. For meg ser det ut som om eletroterapi, basert på wikipedia-artikkelen, kan kurere det meste.
Elektroterapi i den formen et beskrives i artikkelen bruker elektrisk vekselspenning til å fremprovosere muskelsammentrekninger. Det er ikke relevant i en diskusjon om MMS.

Utlogget Gnisten

• Administrator
« Svar #303 på: 19. juni 2015, 04:16:37 »
Det er over tre år siden lege Pernille Nylehn skrev om MMS her i gården. I går kunne hun presentere dette:

MMS – en gledelig nyhet!
Det er lenge siden jeg har skrevet om MMS, en djevelsk «medisin» som kort og godt består av blekemiddel, seks ganger sterkere enn Klorin, som framstilles som vidunderkuren for alt. Det anbefales å drikke det – noen dråper blandet i vann – og noen anbefaler å bruke det som klystér, bl.a.  mot barneautisme. Ja, det finnes mennesker som gir sine autistiske barn klystér av blekemiddel for å «kurere» dem.

Den gledelige nyheten er at Louis Daniel Smith, en meget ivrig selger av MMS, har blitt dømt til fengselsstarff i USA for svindel, konspirasjon og salg av et skadelig kjemikalium som medisin.

— Les resten ved å klikke på lenken ovenfor.